עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל - האם זה כדאי

כל אחד צובר את החוויות שלו ורבבות כבר עשו קופה, אבל לגבי השאלה האם זה כדאי לעבוד בחו"ל - לא יודעים עד שלא מנסים!

 לא יודעים עד שלא מנסים! עבודה בארצות מחוץ לארץ מציעות שלל פיתויים וסיכונים: לעתים שומעים על איזה ישראלי שעשה קופה או על אחד שנתפס כי משטרת הגירה שמגיעה לאזור שלו פעם במאה שנה, החליטה לבוא לבקר.

איך לעשות כסף בחו"ל?
לא כשנחים רגל על רגל, זאת כנראה ניתן לומר כמעט בוודאות! הצעות העבודה בחו"ל, בעיקר בתחום המכירות, מתבצעות בעמידה ממושכת או בהליכה מבית לבית. זה לא קשה כמו שזה שנשמע - הסוד להצלחה בעשיית רווח נאה בעבודות הללו, הוא סבלנות מרובה ויכולת שכנוע באמצעות משא ומתן (יותר כמו אסרטיביות תוך ציון היתרונות שבמוצר ללקוח). כדאי להגיע עם סכום ראשוני של כמה אלפים על מנת שתוכלו לכלכל את עצמכם תחילה וגם החברים שתכירו והמנהלים יוכלו לדבר אתכם ולדרבן אתכם לעבוד, אבל הכי חשוב שתגיעו תחילה עם מנטליות של: "באתי לעבוד ואני רעב לכסף!"

האם כדאי לעבוד בחו"ל?
תלוי איפה ותלוי מתי! ישנן מדינות שבהם המקומיים הרבה יותר קשים לשכנוע, ולא בהכרח יסכימו לעצור לשמוע ולהשתכנע לקנות ממה שיש לכם להציע. ישנן מדינות כמו ארה"ב ואוסטרליה שהמקומיים מאוד תמימים, ולכן לא פעם מתפתים להצעות המכירה של עובדי העגלות השונים. מדיניות נגד עובדים לא חוקיים יש בכל מדינה כמעט, ולכן רצוי להוציא דרכון אירופאי או דרכון על תקן סטודנט. אם נתפסתם כעובדים שלא כחוק, הוויזה תבוטל לאלתר וייקח שנים עד שתוכלו לחזור לבקר במדינה - היו זהירים ובדקו את החברה שבה אתם הולכים לעבוד, אל תאמינו לכל הצעה, ותדעו מה להצהיר בכניסה למדינה שאליה אתם מגיעים (אנו לא דוגלים בעבודה לא חוקית, ולכן האחריות חלה עליכם בלבד כאנשים בוגרים).

עבודות בחו"ל לישראלים
עבודה בחו"ל יכולה להיות כדאית, גם כאשר מוצאים תחומים אחרים לעבוד בהם. ישראלים לא מעטים טענו שהצליחו לחסוך לדירה דרך עבודה בהובלות בחו"ל, בעבודה באסדות קידוח ובציד סרטנים, והרוב השתקעו בתחום המכירות בעגלות ואפילו פתחו עגלה משלהם ומזה הם מתפרנסים בחייהם! נכון, לוקח זמן להתפתח ולעשות כסף בכמויות, אבל כשיוקר המחיה נמוך יותר, נדמה שהשמיים הם ההתחלה בעבודה בחו"ל.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות