עבודה בלונדון

נסיון בעבודה בחו"ל

ניסיון בעבודה בחו"ל הוא הרבה יותר ממה שחשבתם, הרבה מעבר לכסף הוא נותן לנו ניסיון חיים גדול מאוד וגם מוסיף כמה נקודות ברזומה התעסוקתי שלנו.

ההורים לא מתים על הרעיון אבל כל החברה כבר קנו כרטיס טיסה והויכוחים רק מתגברים. אז הינה קחו עוד טיעון שיעזור לכם לשכנע אותם (ואולי גם יעזור למתלבטים ביניכם להשתכנע)...

נסיון בעגלות יכול להיות ההבדל בין משכורת ענק לשכר בסיסי
נסיון בעגלות יכול להיות ההבדל בין משכורת ענק לשכר בסיסי

עבודה בחו"ל
עבודה בחו"ל אחרי הצבא היא לא דבר חדש אבל בהחלט דבר שמתפתח עם השנים ונראה שלכל תקופה יש כמה עבודות בולטות יותר. כבר בשנות ה-70 יצאו צעירים שרצו להרוויח כסף לעבוד בחקלאות באיראן איתה היו יחסים באותם שנים, בשנות ה-80 החלה העבודה בחו"ל להתפתח יותר כשצעירים ישראליים גילו יותר ויותר את אופציות העבודה והרווח בדולרים. באותם שנים התפתחו מאוד העבודות בהובלות, בדייג ובתחום החלפת המנעולים. אח"כ בשנות ה-90 הגיעו המכירות מדלת לדלת של מוצרים שונים ובמקביל אליהם המכירות בקניונים שמתפחות ומתרבות עד היום הרבה מעבר לגבולות ארה"ב.

החוויה שמספק עבודה בחו"ל
עבודה בחו"ל לא מסתכמת בעבודה עצמה ובחיסכון הכספי שהיא יכולה להביא. מדובר בתקופה שתורמת רבות לעצמאות העוסקים בה שצריכים להתמודד תקופה עם המרחק מהבית והתרבות השונה ובתקופה בה מכירים חברים חדשים, תרבות חדשה, רואים ומטיילים באזורים חדשים, מחזקים שפה זרה ובעיקר יוצרים חוויה חזקה ומעצבת שיכולה ללוות את מי שעבר אותה לכל חייו.

ניסיון בעבודה בחו"ל
נהוג לחשוב כי עבודות בחו"ל היא רק עבודה מזדמנת שתאפשר לנו להרוויח כסף גדול שהוא לכאורה קל ומהיר. גישה זו איננה מדוייקת ורבים מאלה שחשבו כך גילו את הטעות שלהם כשחזרו מחו"ל והתחילו לחפש עבודה בארץ. הכלים שמעניקה העבודה בחו"ל הם כלים מקצועיים ואישיים טובים מאוד, מניסיון מקצועי בתחום המכירות או כל תחום בו עסק העובד, דרך העובדה שניסיון עבודה זה נעשה עם שפה זרה ועד זה שעבודה בחו"ל מצטיירת למעסיקים כדבר שמעיד על עצמאות וזאת תכונה חשובה מאוד בעבודה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות