עבודה בלונדון

עבודה במדינות אירופה

לא צריך לשבור את הראש, בניסיון לחשוב על הסטארט-אפ הבא! כרטיס טיסה לכיוון אחד לעבר יבשת אירופה הירוקה, וגם אתם יכולים לחלום על חלום הדירה בישראל (או המילקי והקוטג´..).

במקום שבו ישראלים ניסו והצליחו, אין סיבה שגם אתם לא תעשו חיל - עבודה במדינות אירופה מחכה גם לכם!

אמסטרדם בהולנד היא יעד מבוקד לעבודה שחו"ל של צעירים ישראלים
אמסטרדם בהולנד היא יעד מבוקד לעבודה שחו"ל של צעירים ישראלים

עבודה אחרי צבא עם הרבה כסף
משוחררים טריים מחפשים ניקוי ראש לאחר צבא - זה דבר ידוע וכבר שנים שמקובל בקרה ישראלים. אבל מה שכן ניתן לחדש, או לעלות למודע, הוא העניין שאותם חיילים משוחררים תמיד בוחרים לטוס לתאילנד, לדרום אמריקה, או הודו. אבל במקום לחפש ניקוי ראש באזור שכוח אל, שאליו צריך להתחסן ולהיערך בהתאם - ניתן באותה מידה וביתר קלות, למצוא כממלא רצון של ניתוק מוחלט מהסביבה הביתית, באזורים ביבשת אירופה הקסומה והנונשלנטית! מציאת עבודה במדינות אירופה, יכולה להימצא כממלאת משבצת של עבודה ראשונה לאחר שחרור, ובאותה נשימה כרווחית הרבה יותר מכל עבודה מועדפת שתעשו בארץ במלצרות או בתחנות דלק. העבודה היא כאמור במכירות מבית לבית, או בעמדה נייחת של מרכזי קניות כאנשי מכירות בעגלות. מעבר לכך ניתן למצוא עבודה כמנעולנים, באבטחה של מוסדות יהודיים, כמובילים ובעוד נישות שגם אולי איש לא חשב עליהם לפני.

שילוב של טיול ועבודה ברחבי אירופה
אתם מטיילים בכיף שבוע-שבועיים ביער השחור שבגרמניה, משם ממשיכים לעבר שוויץ המדהימה. יש לכם עוד עשרות מוקדים ומספר מדינות לבקר בהם, וגם אם תבחרו אזורים יותר זולים לביקור, כמו קרואטיה, בולגריה או לטביה - עדיין יכול להיות שתחזרו חסרי-כל לישראל. אולי הפתרון שיכול לעזור במצב שכזה, הוא לעבוד באחד מהמרכזים המסחריים אשר נמצאים בערים הגדולות שבאירופה, המשלבות בין ארכיטקטורה של מאות קודמות, קדמה טכנולוגית ותחבורה של המאה ה-21, מועדונים ופאבים מלאים בבליינים המאמצים חיי לילה כשגרה שבועית, והתפקדות של מיליוני תיירים ומקומיים מדי שנה, אשר מחפשים על מה להוציא כסף. לכן אתם בתור אנשי מכירות של עגלות בקניונים, יכולים למלא צרכים אלו של אותם לקוחות  ולהרוויח את המגורים וההוצאות לטיול הנוכחי, ואולי גם להמשיך משם לטיול הבא!

אזורים חמים לעבודה באירופה
בתקופה שבה עדיין כולם חורשים על ערים גדולות וידועות בניסיון להרוויח סכום כסף נאה, כמו אמסטרדם, פריז, לונדון וברלין - מעטים כבר תפסו רגליים ונעו בכיוון מבוקש פחות מבחינת ישראלים, אבל רווחי ומעניין לא פחות! מקומות כמו מנצ´סטר, מרסיי, דרדזן ואנטוורפן הפכו לנחלתם של השוקדים במלאכה מרובה, עם תעסוקה לא רעה, ופחות התאגדויות של ישראלים כך ששוק העגלות בו פחות רווי יחסית! נדמה גם שאלו הם עדיין אזורים חמים ונחשבים ביותר למציאת עבודה במדינות אירופה, והם יישארו כך גם לשנים הקרובות.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות