עבודה בלונדון

עבודה בעגלות בדרום אפריקה

בעבר הייתה נגועת גזענות, לאחר מכן הפכה למוקד עולמי כאשר אירחה את משחקי המונדיאל ב-2010, היום היא נקודת מילוט להרפתקני טבע ופיננסים

דרום אפריקה הנקראת היבשת השחורה, ראתה הרבה נקודות שחורות לאורך ההיסטוריה, ועדיין כיום היא עומדת איתנה. אולי זה הזמן הנכון לנסות את מזלכם במכירות של עגלות, ועל הדרך לקפוץ לספארי הטבעי הגדול בעולם, ביבשת הססגונית באנשים ובתרבויות!

עבודה באפריקה - שילוב של עבודה אורבנית בקניון עם טיול בטבע פראי
עבודה באפריקה - שילוב של עבודה אורבנית בקניון עם טיול בטבע פראי

עגלות בקייפטאון או יוהנסבורג
המדינה הרווחית מבין מדינות אפריקה, אשר מהווה חלק די משמעותי מכלכלתה של היבשת השחורה, הצליחה לשגשג הודות ללא פחות מאשר מחצביה הטבעיים של יהלומים וזהב. האירופאים ניצלו זאת היטב כדי להפוך מקום של מחזות טבע מדהימים לאזור אורבני רווחי, אשר עדיין חולק את אותם אזורים עם חיות הבר שלא תראו בשום מקום אחר בעולם, אלא לרוב בסרטי נשיונל ג'יאוגרפיק! סוחרי האבנים היקרות הפכו עם השנים את קייפטאון ויוהנסבורג, ביחד עם לא מעט עזרה של סוחרים יהודים אשר היגרו למדינה, לאזור מסחרי שלפסוח עליו משמעו, לאבד פרנסה רבה. אותה פרנסה יכולה גם להניב לכם, מוכרי מוצרים של עגלות בקניונים של אותם ערים בדרום אפריקה, חלק נכבד של מזומנים!

חברות עגלות בקייפטאון
500 דולר אמריקאי, תשלום על הטיסה, ואתם כנראה כבר חצי מסודרים, כאשר תגיעו לעבודה בעגלות בדרום אפריקה! חברות רבות אך בשיעור זעיר יחסית למדינות כמו ארה"ב ומדינות אירופה, כבר התנחלו במרכזים מסחריים רבים ויכולים לסדר לכם מגורים, רכב, והכי חשוב - עבודה! קצת אסרטיביות מול מקומיים ואנשי מכירות אשר הגיעו במיוחד לדרום אפריקה, כולל כמה תיירים שמחפשים קצת טבע פראי, ואתם לעלות על דרך המלך של עשיית כסף מכובד ביותר! המקומיים כאמור לא ממהרים להתווכח על המחיר כמו בארץ, והשפה של רובם הגדול היא אנגלית ולא פחות, במבטא בריטי או אוסטרלי (את זה אתם כבר תקבעו..). מרגע הנחיתה של המטוס ובין ימי העבודה השגרתיים, תוכלו לעלות על הר השולחן הנודע של קייפטאון ומשם לראות את כל העיר "מונחת" לרגליכם. טיסה קצרה למפלי ויקטוריה או נסיעה קלילה לבר השכונתי בעיר שוקקת החיים הזו, כבר תסדר לכם כמה זכרונות נעימים ואלבום תמונות מרהיב.

עגלות בדרבן
עיר נמל שמקבילותיה הן ריו בברזיל, ושיקגו בארה"ב - בדרבן ניתן למצוא כארבעה מיליון תושבים, ואינספור תיירים הפוקדים אותה מדי שנה תודות למזג אוויר חלומי וחוף שכף לרבוץ בו כל היום, כך נדמה. מלבד היותה עיר נמל ומוקד תיירותי, דרבן עדיין מרושתת בריקשות (אמצעי תחבורה אשר נע בדרך כלל על ידי משיכתו של הנהג, באמצעות זרועותיו!) ושפת המקומיים של השחורים בה היא שפת הזולו. יש בדרבן כמה עשרות אלפי יהודים, וגם פה ניתן למצוא שיש לא מעט עגלות פזורים בקניונים השונים שלה!

רוצה לעשות כסף באפריקה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באפריקה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות