עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל בתקופת החגים הנוצרים

עבודה בחו"ל בתוקפת החגים הנוצרים מושכת ישראלים רבים לעזוב את לימודיהם, עיסוקם ולטוס לחודש- חודש וחצי בכדי לעשות "מכה"

הצרכנות במערב יידועה בכך שהיא בזבזנית, אבל במיוחד בתקופת החגים אפשר לראות שהצרכן המקומי רוצה לקנות באחוזים גובהים יותר מכל שנה. מי שמרוויח מכל תרבות הצריכה של הנוצרים בתקופת הכריסמס הם המוכרים ובינהם  ישראלים רבים שהלכו לעבוד בחו"ל בעגלות או בחנויות.

עבודה בכריסמס
יש סיבה לכך שישראלים רבים הולכים לעבוד דווקא בכריסמס בחו"ל, אצל נוצרים רבים אם לא כולם יש מנהג לקנות מתנות ולפתוח אותם בערב חג. למה זה משנה לכם? כי מי שהולך לעבוד בתקופת הכריסמס במכירות מגלה שאחוזי המכירות עולים בעשרות אחוזים אם לא מאות לעומת שאר השנה. בשונה מהיהודים, שלנו יש כל שבוע חג וכל חודש תקופת חגים, אצל הנוצרים תקופת החגים היא בעיקר תקופת הכריסמס שמהווה גם חופשה יחסית ארוכה במירב המדינות ששולט בהם רוב נוצרי.

עגלות בכריסמס
אם גם אתם בחרתם לחגוג את חנוכה בעבודה בחו"ל כנראה שיש לזה סיבה טובה. עבודה בחו"ל בתקופת החגים הנוצרים בעגלות מניב לעובדים במכירות סכומי כסף מאוד גדולים אם הם יודעים לעבוד במקצוע. ישראלים רבים, טסים לחו"ל לעבוד במכירות בעגלות רק בתקופת הכריסמס. הסיבה היא פשוטה מאוד, לעתים שכר שנתי בארץ אפשר לעשות בתקופת החגים הנוצרים בחודש-חודשיים. לרוב בעגלות מוכרים מוצרי טיפוח מים המלח, מעצבי שיער למינהם או ציורי שמן.

איפה כדאי לעבוד בעגלות
כשצעירים מחליטים לעבוד בחו"ל, הם לרוב לא מחליטים לעבוד בתור מהנדסים או עורכי דין- כי אין להם עדיין כסף לתואר אבל הם כן עובדים בעבודות שחורות כמו סבלות ומכירה בעגולות. אם החלטתם לעבוד בעגלות, עולה באופן תמידי- איפה לעזאזל כדאי לי לעבוד? התשובה בסופו של דבר היא סובייקטיבית לחלוטין, וזאת מכמה סיבות: הראשונה היא שכל נוטה לארץ אחרת, אחרי הכל זה לא לעבוד בבוקר ולחזור בערב לישראל אתם הולכים לחיות תקופה מסוימת שם. ושנית, הם אילוצים- אחרי הכל אם לא נתנו לכם ויזה או אישור עבודה בארץ מסוימת לא תוכלו להיכנס אליה ולעבוד בה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות