עבודה בלונדון

כריסמס מתקרב, המכירות בעגלות עולות

אנחנו לא ננסה לפתות אתכם בכסף גדול ומהיר כמו שמציעות חברות שונות של מוצרי הים המלח למינהם, אנחנו רק נגיד שיש דברים בגו.

מי לא היה רוצה לעשות משכורת של שנה בארץ בחודש-חודשיים בחו"ל . עונת החגים הנוצרים ברחבי העולם מעלה את היקף המכירות בעשרות אחוזים אם לא מאות ומי שיכול להרוויח מכך הוא המוכרים בעגלות.

מוצרי ים המלח נחשבים בארה"ב ללהיט כמתנה לתקופת החגים
מוצרי ים המלח נחשבים בארה"ב ללהיט כמתנה לתקופת החגים

עבודה בעגלות
"רוצים לעשות הרבה כסף בזמן קצר?" - יש אינספור חברות מכירות שמציעות לעובדים פוטנציאלים את הסלוגן הזה. האם זה באמת נכון? ובכן כן ולא. עבודה בעגלות כמו כמעט כל עבודה מצריכה השקעה של העובד בכדי להצליח במכירות וקסם אישי לא יזיק. המוצרים שנמכרים בעגלות הם בעיקר מוצרי טיפוח של ים המלח או מוצרי לעיצוב השיער למינהם. תנאי העבודה של העובד הממוצע בעגלות הם טובים שכוללים בין היתר דירה מרוהטת והרבה פעילות הווי של החברה. מבחינת הכסף, את המשכורת שלכם אתם עושים באחוזים לפי המכירות שלכם ופה טמון הסוד הגדול של החברה שמצליחים.

עבודה בעגלות בכריסמס
תקופה החגים הבאה עלינו לטובה, חג המולד, מביאה איתה הרבה מאוד צרכנים. הרבה מאוד צרכנים רוכשים לעצמם או ליקיריהם מתנות לכבוד החג. מי שעושה אחד ועוד אחד מבין שבתקופה הכריסמס אחוזי המכירות עולים בעשרות אחוזים ובמקומות מסוימים גם במאות אחוזים. ישנם לא מעט ישראלים שנוסעים בתקופת הכריסמס לחו"ל בשביל לעבוד רק בתקופה זאת של השנה וחוזרים להארץ. יש הרבה מאוד סיפורים של ישראלים שעושים משכורת של שנה בהארץ בתקופה של חודשיים בחו"ל.

תכונות של עובד בעגלות בכריסמס
לא פעם, נשאלת השאלה, איזו תכונות צריך העובד בעגלות, והתשובה נוטה להיות מעורפלת- לא צריך ניסיון קודם או שהמוצר עושה את העבודה בשביל המוכר. ייתכן ששני הדברים האלה נכונים, אך חשוב לזכור שהעבודה עצמה מצריכה עבודה אינסופית עם אנשים, ככה שאם אתם שונאי אדם, אולי לא כדאי שתעבדו במקצוע הזה. בכדי להיות מוכר טוב, צריך לדעת איך לגשת ללקוח, ככה שקסם אישי לא מזיק אף פעם. בנוסף, שליטה בשפה היא תכונה חשובה אצל מוכרים רבים. אחרי הכל אתם לא רוצים להיות ללעג בפני הלקוחות שלכם.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות