עבודה בלונדון

אישור עבודה בארה"ב

קשה, אך לא בלתי אפשרי! אם גם אתם חולמים על עבודה במדינת החירות והחופש, ברקע צבעי הכחול והאדום, לצד הכוכבים והפסים הידועים לכל כדגל המסמל פטריוטיות מעל הכל

החלום האמריקאי יכול להתגשם גם אצלכם! רק צריך קצת תושייה בניסיון לארגן כמה טפסים, ללכת לשגרירות ארה"ב, ואולי גם אתם תזכו להרוויח כמה "ירוקים"!

ויזת תייר לארה"ב היא ממש לא אישור עבודה!!!!
ויזת תייר לארה"ב היא ממש לא אישור עבודה!!!!

תייר עובד בארה"ב - האם זה אפשרי?
הדרך היחידה לקבלת אישור עבודה בארה"ב, כדי לעבוד (באופן חוקי), היא דרך הוצאת ויזה משגרירות ארה"ב! סוגי הוויזות איתן ניתן לעבוד, הן לא מסוג B1 או B2 - אשר מוגדרות כוויזות תיירים למרות שהן יכולות לשמש גם לפגישות עסקים חד פעמיות. מלבד סייגים מסוימים של עבודה או שירות חד פעמי הנמנים כחלק מתנאי ויזת תייר, אין אפשרות לעבוד בעבודה קבועה או זמנית בכל מקרה כתיירים במדינה!

סוגי ויזות עבודה לארה"ב
ניתן לקבל אישור עבודה בארה"ב כעובד שגרירות, כמשקיע בחברה אמריקאית (הכוונה למנהל או בעל מניות בחברה מסוימת בארה"ב בהיקף משמעותי), כאיש צוות של חברות תעופה וספנות, ככזה המוסמך לתת שירותי דת וכאזרח אוסטרלי, עם המלצות אמריקאיות ותואר אקדמי נלווה! ישנן אפשרויות נוספות של הוצאת ויזת עבודה לחו"ל, בפרט לארה"ב, אשר נכללות בסטטוסים של אמנים, מדענים, ספורטאים או בדרנים אחרים, המקבלים אישור מיוחד לעבוד מעצם הגדרתם כעובדים במקצוע זה. עוד ויזות עבודה הן כאמור בהקשר לרילוקיישן מטעם החברה שאתם עובדים בה בארץ, וויזה נוספת היא של עובד מיומן (ויזה מסוג H): אישור עבודה אשר מחולק לכמה סוגים של עובדים, ואשר חלק מתנאיהם דורשים תואר אקדמי בתחום המבוקש ובדרך כלל אישור מטעם המעסיק.

ויזות סטודנט לעבודה בארה"ב
ויזה נוספת יכולה להיות ויזת סטודנט, אשר לא נחשבת ויזת עבודה, אבל ניתן לעבוד בעזרתה בתחומי המדינה! סוג ויזה מסוג F לא מתיר לעבוד מחוץ לכותלי המכללה או האוניברסיטה במהלך השנה הראשונה ללימודים. ויזות סטודנט לעבודה בארה"ב מצריכות גם אישורים על יכולת כספית עצמאית של הסטודנט לעתיד, באמצעות הוכחות של תדפיסי הבנק שלו, או של הוריו, המעידים על יכולת ללמוד ללא כל חשש כלכלי, באמצעות תדפיסי משכורת למשל.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות