עבודה בלונדון

מכירת מוצרי ים המלח בארה"ב

מכירת מוצרי ים המלח במדינות שונות בעולם צוברת תאוצה עם השנים. ארה"ב הייתה ללא ספק החלוצה בייבוא מוצרי ים המלח ומכירתם במרכזי קניות שונים לאורכה ולרוחב של המדינה החזקה ביותר בעולם מבחינה כלכלית

מגוייסים רבים מגיעים לארה"ב הברית לעבוד במכירות של מוצרי ים המלח, מתוך תקווה ללכת בעקבות הראשונים שהגיעו לעבוד בעגלות וצברו סכומי כסף, שככל הנראה לא היו משגים בהארץ. סביבת העבודה  היא צעירה וברוב המקרים תנאי העבודה הם טובים ביותר.

עבודה בניו יורק - יעד מועדף לעבודה בארה"ב
עבודה בניו יורק - יעד מועדף לעבודה בארה"ב

למה דווקא עבודה בארה"ב?
ארה"ב היא עודנה המדינה המעצמה החזקה ביותר בעולם מבחינה כלכלית.רפובליקת ארה"ב הוקמה ע"י מהגרים רבים מהעולם ולכן יודעת לקבל את השונה בחברה. עבודה בארה"ב היא יעד מעוף על ידי ישראלים רבים. וזאת מכמה סיבות: הראשונה היא כסף- כל תרבות הקניונים והמכירות שאנחנו מכירים בארץ מקורה בארה"ב רק בהיקף גדול יותר. ולכן ישראלים רבים רוצים לעבוד בה בגלל היקפי המכירות שם. שנית, התאקלמות הקלה יחסית, קשה מאוד לעבור את מחסום השפה, אך מכיוון שבארה"ב מדברים בשפה האנגלית קל מאוד לבצע מכירות בשפה הבינלאומית.

כיצד מתבצעת מכירה בעגלות
הרבה פעמים מגייסים אנשים ללא ידע במכירות, ולאט לאט המגוייסים צוברים ניסיון בעבודה מול לקוחות. אז איך המכירות מתבצעות? ראשית כל על ידי הדגמה. את המוצר מדגימים על לקוח או על קולגה וביחד מנסים לשווק באמצעות כושר השכנוע שלכם את הלקוח לקנות את מוצרי ים המלח השונים. הרבה פעמים אומרים למגוייסים חדשים שהמוצר עושה את העבודה ע"י הדגמה, אך יחד עם זאת אסרטיביות ושליטה בשפה הם שני כלים לא פחות חשובים בסגירת העסקה.

יתרונות עבודה בעגלות ים המלח בארה"ב
בשונה מעבודות שונות בחו"ל שלא מצריכות ניסיון או לימודים, מכירות בעגלות זה עסק יחסית משתלם לישראלים, מכמה סיבות. ראשית, הכסף- נכון, לא בהכרח שתרוויחו 5000 דולר בחודש, וכנראה לא בחודש הראשון אך, יש ישראלים שמצליחים להרוויח סכומים כאלו. שנית, תנאי העבודה-תחילה, לא מדובר בעבודה פיזית ובנוסף, המעסיק דואג לדיור ולריהוט של הדירה במוצרים בסיסים ומעבר לכך. שלישית, חיי החברה והגיבוש של הצוות בעבודה זה מרכיב חשוב שמעסיקים רבים שמים עליו דגש.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות