עבודה בלונדון

כמה כסף מרוויחים בעגלות?

אם כל השאלות של מגויס חדש לחברות שונות שמעסיקות ישראלים בעגלות, היא: כמה כסף מרוויחים בעגלות?

ובכן, שאלה זו היא אמנם קצרה ודורשת מספר מדויק. אבל התשובה היא טיפה חמקמקה.  שכר של עובד בעגלות יכול להשתנות עקב מספר פרמטרים: מיקום, עונה ויכולות אישיות. האם זה כדאי? ובכן תלוי את מי שואלים…

עבודה בקניונים בארה"ב נחשבת למשתלמת ומתגמלת
עבודה בקניונים בארה"ב נחשבת למשתלמת ומתגמלת

האם כדאי לעבוד בעגלות
הרבה מאוד ישראלים, בעיקר צעירים, מחפשים עבודה בחו"ל האם זה כדאי? ובכן, חברות רבות מגייסות עובדים עם פרסומים על משכורות גבוהות של 5000 אלף דולר בחודש לפחות, נשמע טוב,לא? יחד עם הצעת שכר מפציצה, החברות השונות מגייסים חבר´ה צעירים ללא ניסיון בטענה שהמוצר מוכר את עצמו. ובכן, אנחנו לא כאן בכדי לשפוט. אכן, בהרבה מהמקרים מגיעים חבר´ה לעבוד, נשאבים לארץ החדשה ולכסף הגדול והמהיר. אך, יחד עם הצלחה הגדולה, ישנם לא מעט ישראלים שגם חוזרים להארץ אחרי תקופה קצרה, עם הזנב בין הרגליים.

כמה באמת מרוויחים בעגלות
שאלה זאת נשאלת הרבה פעמים, בשיחות של מגויסים חדשים, הרי לשם כך הם עזבו את הארץ, לעשות כסף. ובכן, התשובה לשאלה זאת היא טיפה מתחמקת. השכר שיקבל המגויס משתנה בגלל כמה פרמטרים: הראשון, הוא המיקום- באיזו ארץ אתם נמצאים והמיקום של הקניון שלכם- אם הוא נמצא באיזה פרבר שכוח אל או שהוא נמצא בקניון של טייקונים ישפיע על היקפי המכירות. שנית, העונה- המכירות שלפני החגים שונות מהמכירות של אחרי החגים.  ושלישית, אתם- אין מה לעשות יש אנשים כריזמטיים יותר וכריזמטיים פחות. במידה ואתם נמנים עם הפחות, אז ייתכן ותמכרו גם פחות.

תנאי עבודה בעגלות
תנאי העבודה לא זהים מחברה לחברה, אך יש דמיון מסויים בין החברות השונות .השכר יתבסס לרוב על עמלות מהמכירות של העובד. לדוגמה, על מכירה שהעובד יעשה הוא יקבל בין חמש עשרה לשלושים וחמשה אחוזים, שלרוב העמלה היא עשרים וחמשה  אחוזים מסה"כ המכירות. בנוסף, קבלת השכר יכולה להיות יומית/שבועית/ חודשית. בהיבט של תנאי מגורים, רוב המעסיקים דואגים לעובדים לדירה ומרהטים אותה בריהוט בסיסי: כמו מיטות, תנור ומקרר. אך, ברוב המקרים מרהטים אותה גם מכשירם שהם מעבר למוצרי בסיס, כמו : מחשב, טלווזיה ועוד. מבחינת תחבורה- המעסיק דואג להובלה של העובד למקום עבודתו, באמצעות רכב הסעות והוא מסיע אותם או באמצעות רכב אזורי שניתן לכל הדיירים הן להגעה לעבודה ולהן לפנאי ולבלוי שלהם אחרי עבודה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות