עבודה בלונדון

עגלות בניו זילנד 2014

את נופיה החבויים של ניו זילנד אנחנו מכירים בעיקר מהטרילוגיה של "שר הטבעות". אך, מלבד מהנופים שמושכים מליוני תיירים מרחבי העולם מידי שנה, ניו זילנד היא מדינה מערבית מפותחת בעלת כלכה חזקה ויציבה

מ שחלם לעבוד בחו"ל, כנראה ששקל לעבוד בניו זילנד. וכשאנחנו מדברים על עבודה בניו זילנד אנחנו מדברים על עבודה בעגלות. עבודה במכירות לא מחייבת ניסיון קודם, רק להט בלתי מתפשר למכור את מוצרי ים המלח או מכשירים להחלקת שיער. החבר´ה הישראלים הם חבר´ה צעירים שבאו כמו כולם לעשות את כמות הכסף שלא יכלו לעשות בהארץ ועל הדרך לטייל באחת מהמדינות היפות בעולם.

טיפה על ניו זילנד
עיקר כלכלת ניו זילנד מתבססת על תיירות, חקלאות, דיג וטקסטיל. ניו זילנד היא מדינה בעלת אוכלוסיה של ארבעה מליון תושבים שמרביתם מתרכזים באי הצפוני ובעיר הבירה אוקלנד. למרות שהאיים הדרומיים מיושבים פחות, לניו זילנד יש מערכת תשתיות מהטובה בעולם שלא פוסחת על שום חלק במדינה.

´עבודה
עבודה בניו-זילנד - עבודה בחו"ל הכי רחוק שאפשר, אבל משתלם!!!

עגלות בניו זילנד
ישראלים רבים פונים לעבוד בעגלות בגלל המשכורת הגבוהה שלא דורשת ניסיון קודם. עיקר המוצרים שנמכרים בעגלות הם: קרמים,תכשירים שונים של מוצרי ים המלח או מכשירים להחלקת שיער. אופן המכירה מתבצע בצורה כזאת שנותנים למוצר לעשות את הקסם עבור המוכר. מבצעים תצוגה של המוצר על הלקוח או על מוכר/ת ובמקביל אחד המוכרים מנסה לשכנע את העוברים ושבים לקנות את המוצר. פרשת העגלות שתפרצה בניו זילנד בחודש יוני 2014 לא צריכה להעכיר על האווירה הכללית של מכירה ב עגלות בניו זילנד. החברות השונות גינו את התופעה של ניצול אישה זקנה. תושבי מדינת ניו זילנד ידועים בקור הרוח שלהם ובערבות הדדית. ולכן, פרשה זאת טפסה כותרות בניו זילנד בגלל ניצול של אישה מבוגרת. מי שמחפש לעבוד ולטייל בניו זילנד לא צריך להירתע מן הפרשה, רק להימנע ממקרים דומים שלא מייצגים לא את הישראלים בניו זילנד בכבוד ולא את מדינת ישראל.

יתרונות עבודה בעגלות על מקצוע אחר
בגלל המספרים הדמוגרפים של ניו זילנד, המדינה מחפשת עובדים מארצות שונות שיעבדו בתחומים פחות סימפתיים, כמו: דיג וחקלאות. חשוב לציין שאין בעיה בעבודות האלו, כל עבודה מכבדת את בעליה. יחד עם זאת, יש האומרים שעבודה בעגלות היא יותר נוחה פיזית  וגם יותר מתגמלת מבחינת שכר מהעבודות השונות.

רוצה לעשות כסף באוסטרליה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באוסטרליה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות