עבודה בלונדון

על העבודה בלונדון שאחרי האולימפיאדה

אנגליה בכלל ולונדון בפרט מציעות מגוון רחב של עבודות לצעירים וגם למבוגרים, בהן ניתן להרוויח המון כסף

לא שהיינו צריכים להגיד לכם כמה לונדון היא נחשקת ואחת המתוירות בעולם, אך האולימפיאדה שנערכה שם בשנת 2012 הייתה הזדמנות כלכלית גדולה הן בשביל העיר והן בשביל המדינה, להרחיב את מעגל  העבודה והתיירות.

עבודה לישראלים בלונדון
אנגליה בכלל ולונדון בפרט מציעות מגוון רחב של עבודות לצעירים וגם למבוגרים, בהן ניתן להרוויח המון כסף. תחשבו על זה, אמנם המחייה והעלויות נחשבים ליקרים מאוד באנגליה, אך מצד שני אפשר להחזיר את כל ההוצאות ברווחים מהעבודה. המטבע הוא פאונד, הנחשב לבעל הערך הגבוה בעולם. אם כן, ניתן לעבוד במכירת תמונות כשעוברים מדלת לדלת, ובמרכזי מכירות שונים כמו קניונים, שם תמכרו בעיקר מוצרי קוסמטיקה או צעצועים, באמצעות עגלות בדוכני מכירה מוצרי טיפוח. כך או אחרת יש לכם הזדמנות לעשות בוכטה יפה.

וידאו טוב שמצאנו על עבודה בעגלות בלונדון

ויזה ואשרת כניסה לאנגליה
לפני שאתם נוסעים לעבוד באנגליה, כדאי מאוד לעבור בירור משפטי לשאלת תנאי העסקה חוקיים באנגליה. זה מתבצע דרך האתר הרשמי של משרד הפנים האנגלי.את ויזת העבודה או ויזת התייר ניתן להוציא דרך השגרירות הבריטית בארץ, תוך מילוי טפסים שונים והפקדת סכום כסף. אפשר גם להיעזר בעו"ד ולשלם לו בעד הוצאת הויזה. אם אתם בעלי אזרחות אירופית, יתרה מזלכם ואינם צריכים כל רישום או אשרה אחרת לעבודה באנגליה, הנכם אזרחים אירופיים מן המניין. קיימת אופציה נוספת המיועדת לסטודנטים, והיא שילוב של לימודים עם עבודה.

אטרקציות בלונדון
כידוע, לונדון משופעת במקומות בילוי, קניונים, מסעדות, מוזיאונים ורחובות רטובים שכיף לטייל בהם לאחר עוד יום של גשם. מזג האוויר אפרורי לרוב לא מצליח לקלקל את האווירה המיוחדת והחוויה הבריטית, להפך - הוא חלק בלתי נפרד ממנה. המחירים בחנויות אולי בשמיים, אבל הכמות והאיכות בהתאם. יש כל כך הרבה מה לעשות ולראות בלונדון, שכדאי לקחת קטלוג או מדריך שימליצו לכם באופן פרטני יותר מה לעשות.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות