עבודה בלונדון

לעבוד בחו"ל ולהרגיש קרוב

עידן הסמארטפון והווי פי מאפשר לכם לעבוד בחו"ל ולהרגיש קרוב יותר מתמיד

תחושת ניכור של זר בארץ רחוקה? זה יכול לקרות, ואכן זה קורה לא מעט כאשר בוחרים לעבוד בחו"ל. אבל לא צריך להתבודד בין ארבעה קירות ולהתייסר על כל יום שעובר, בזמן שאתם מרוויחים סכום כסף שיכול לממן לכם לימודים אקדמיים בארץ, או את החופשה האקזוטית הבאה למשל!

לעבוד רחוק מהבית
ההתחלה היא הכי קשה כאשר עובדים רחוק מהבית, במיוחד כשאתם עובדים בחו"ל! דווקא אז, האווירה הסחבקית של הישראלים יכולה להשאיר אתכם מכווני מטרה - והיא עוזרת בהרבה כאשר החברה שבה אתם עובדים קובעת יציאה משותפת למשל למועדון או לסרט לצורך התרעננות. וזה לא משנה אם אתם משכפלים מפתחות, מנקים שטיחים או מוכרים מוצרי אומנות מבית לבית - גם אם אתם חולמים 24/7 על מזומנים, הריחוק יכול לעשות את שלו וכמו שהגעתם מהר בטיסה, ככה מהר תחשבו על לשוב, אם לא תזכו לעבוד באווירה חברתית שאתם מכירים!

מוצרים ישראלים בעולם
ניחוח ים המלח אולי נמצא על העגלה של המוצרים שתמכרו, אבל על מנת לעבוד בחו"ל ולהרגיש קרוב באמת לארץ, אין כמו מציאת במבה בגרמניה, או במבה בניו-יורק! כי אין ספק שמציאת המוצרים האהובים והמיוצרים על ידי חברות ישראליות בהקשר למוצרי מזון וחטיפים, יכולה להיות שינוי מרענן ומשרה נחת, כאשר אתם נתקפים במאנץ' עצבני לחטיף מלוח או שוקולד ישראלי!! ואולי בסוף יום עבודה בחו"ל תוציאו את כל הכסף על כמה שקיות קפה נמס טורקי מרוב געגועים...

סקייפ בחו"ל
גם לצאת מדי פעם למסיבה פרועה או לפאב רגוע לא תמיד עוזר להשכיח ולמלא חלל ריק, כמו זה שנוצר כאשר עובדים בחו"ל ולא רואים את המשפחה ואת החברים מהבית! למזלנו, אמצעי התקשורת המאה ה-21 עוזרים לשמור יותר ויותר על קשר אשר רחוק מאיתנו אלפי קילומטרים. סקייפ או פייסבוק הם האמצעי להתעדכן ולקבל תמיכה - גם אם היא נמצאת בצד השני של העולם. זהו לא תחליף אידיאלי, אבל אולי בעתיד גם תוכלו להתחבק עם אנשים בצד השני של הטלפון האינטרנטי! עד אז, תיהנו מכל רגע שאמצעים כמו אלו שציינו הם בחינם וללא הגבלה!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות