עבודה בלונדון

עבודות לישראלים בגרמניה

גרמניה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי מאוד על ידי הישראלים, שכבר מזמן שמו מאחוריהם את משקעי העבר והחליטו להמשיך הלאה

גרמניה מציעה לתיירים הנכנסים בה לא רק אטרקציות תיירותיות, אלא גם מגוון אפשרויות עבודה נחשקות בסביבה מהנה, רווחים הנמדדים ביורו, תנאי מחייה גבוהים ורמת חיים מודרנית ביותר.

איפה לעבוד בגרמניה?
בגרמניה יש ערים רבות המפוזרות במדינה: ברלין, מינכן, פרנקפורט וקלן הן רק חלק קטן מההיצע. העבודות שניתן לעשות הן מגוונות ורבות: מכירות בעגלות, מכירה של מוצרי קוסמטיקה ויופי, ועבודה בחנויות של ציורי שמן. כדאי לדעת שמהמכירות בעגלות אפשר לעשות הרבה מאוד כסף, מוצרי הקוסמטיקה וים המלח נחשקים ונמכרים מאוד בגרמניה. אם אתם רוצים להשקיע פחות שעות בעבודה, מכירת ציורי שמן מדלת לדלת יכולה להיות מצוינת עבורכם. למידע נוסף כדאי לברר עם חברות שמציעות עבודה בגרמניה וליצור קשר עם סוכנים ואנשים מטעם החברות. כמו כן שאלו והתייעצו עם חברים ומכרים שלכם שכבר עבדו בגרמניה.

שטרודל פירות גרמני
שטרודל פירות גרמני


תנאי עבודה בגרמניה

העבודות השונות מתאימות בעיקר לחבר´ה צעירים שרוצים לעשות הרבה כסף בחלון זמן קצר יחסית. זה יכול להיות חודש או חצי שנה, תלוי באישורי העבודה. קהל היעד יכול להיות לפני צבא, אחרי הצבא, בין חופשות סמסטר של סטודנטים ובשאר זמן פנוי. רמת החיים בגרמניה גבוהה מאוד וכך גם עלות המחייה בה. מקומות עבודה רבים יספקו לכם תנאי מעולים ברמה של מגורים בקומפלקסים יוקרתיים, וכן שהייה עם עוד חברים צעירים. יום העבודה בגרמניה כמו בשאר אירופה הוא בין 7 ל- 8 שעות.

אישורי עבודה לגרמניה
עוד לפני שתתחילו לעבוד, עליכם לבקש אישור עבודה, אותו תקבלו רק כשתגיעו לגרמניה. זיכרו כי לא תוכלו להתחיל לעבוד לפני שתקבלו את האישור. אם אתם צאצאים של מדינות מזרח אירופה כמו פולין, הונגריה, צ´כיה וכו´ תוכלו להוציא דרכון ו/או אזרחות שיספקו לכם תנאים טובים יותר. את האישור לכך יש להוציא במקרה זה לפני תחילת העבודה. מי שבעל דרכון אירופי יהנה מההטבות המלאות שמקבלים שאר אזרחי אירופה. ישראלים בני 18-30 יהיו זכאים לויזת עבודה בגרמניה של עד שנה. הם יצטרכו להציג כרטיס הלוך חזור, ביטוח רפואי לתקופת הנסיעה והוכחה כי ביכולתם לממן את שהותם בגרמניה. את בקשת הויזה לעבודה יש להוציא בשגרירות גרמניה בישראל, וכן מסמכים כמו כרטיס הטיסה והביטוח הרפואי. לפרטים נוספים ניתן לברר באתר הרשמי של שגרירות גרמניה בישראל.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות