עבודה בלונדון

אישור עבודה, גרין קארד, אזרחות ומה שבינהם

תמיד חלמתם לעבוד או לחיות בחו"ל אבל לא ידעתם מה הקריטריונים כדי לקבל זכאות? אימא שלכם נולדה באמריקה ולא ידעתם מה היתרונות בכך? תוקף הגרין קארד או אישור השהייה נגמר לכם ואתם רוצים לדעת אם אפשר להוציא חדש? כל התשובות ועוד, נמצאות כאן.

איך ניתן לקבל אישורי עבודה, גרין קארד ואזרחות?
קיימים כמה שלבים: כל שנה נערכת הגרלה של כמה עשרות אלפים בלערך לבקשות לאשרות מצד מהגרים ממדינות בכל רחבי העולם. ההגרלה מתקיימת בפעם בשנה. את המועמדות להגרלת הגרין קארד ניתן להגיש בין החודשים אוקטובר לדצמבר. הזוכים מוכרזים בסביבות אפריל- מאי. אך גם אם זכיתם בהגרלה, לא תיזכו אוטומטית בתושבות קבע, אלא בזכות לאשרת עבודה בלבד. כמו כן, תידרשו להציג תעודת בגרות, להוכיח שיש לכם ניסיון מקצועי באחת מהעבודות המוכרות לממשל האמריקאי, ולהציג סכום כסף כדי מספק כדי להתקיים  עד מציאת העבודה. אזרחות אמריקאית ניתן לקבל רק מי שבן לאם או אב שנולד באמריקה. אזרחויות אירופאיות שונות מקבלים רק צאצאים שלהם המציגים תעודות ומסמכים דרושים בשגרירויות השונות.

חתונה פקטיבית היא גם דרך להסדיר שהות ועבודה בארה"ב
חתונה פקטיבית היא גם דרך להסדיר שהות ועבודה בארה"ב

האם ניתן לחדש אזרחות וגרין קארד?
הפרטים והחוקים אודות אישורי שהייה, חידוש ויזות וגרין קארד משתנים תדירות. בכדי להימנע מסיטואציות לא נעימות של אשרות שהייה לא חוקיות ודפיקות על הדלת מצד אנשי ההגירה, מומלץ להתייעץ תדירות עם אנשי השגרירויות. אם בכל מקרה נגמר לכם תוקף השהייה, תוכלו לחדש את השהייה על ידי מילויי טופס i- 90. את הטופס ניתן למלא בשגרירות הרצויה או במשרד המחוזי הקרוב לביתך.

איפה אפשר לעבוד עם אישורי הגרין קארד והאזרחות?
הגרין קארד והאזרחות מספקים למעשה את האשרה החוקית לשהייה שלכם בחו"ל. הגרין קארד, פירושו תושב קבע הכולל זכויות לעבוד ולחיות באופן חוקי, ותוקפו בדרך כלל עד משנה עד 10 שנים. אזרחות אמריקאית היא סידור קבוע וחוקי לכל החיים, ניתן למעשה לעסוק כמעט בכל עבודה שיש, ממש כמו אזרח אמריקאי לכל דבר, כל עוד אנחנו מדברים על אמריקה כמובן. אפשרויות התעסוקה הן כמעט בלתי מוגבלות וקבלת אזרחות אמריקאית (ובכלל אזרחויות מחו"ל) היא כמו זכייה בכרטיס פיס.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות