עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל - הימים הראשונים

לפני קסיסת הציפורניים, ולפני שתצטרכו לשמור על מזרן מלא במזומנים (לא באמת, אבל תמיד יש פעם ראשונה) - נחשוף בפניכם את הקלפים לקראת עבודה בחו"ל ונצהיר שכנראה לא תהיה לכם נחיתה רכה!

תצטרכו לאחוז בשיניים תחילה, ומשם יעבור זמן (אם קצר או ארוך, זה תלוי באדם הקורא את שורות אלו) עד שלבסוף - תראו לנו ממה אתם עשויים, במובן המכירתי כמובן!

מה מחכה לי ביום הראשון בעבודה בחו"ל?
אחרי שהתמקמתם, הכרתם את המנהלים ואת שאר הנפשות הפועלות שיהיו השותפים שלכם לדירה בחלקם, מצפה לכם יום לא קל למחרת, אשר יימשך לשבוע ימים במקסימום (תלוי בהתקדמות בתוכנית ההכשרה הקצרה כאנשי מכירות מקצועיים!). מנהלי העגלות ובעלי העסקים יתנו לכם כלים באותו שבוע שאיתם תוכלו למכור סחורה ללקוחות מזדמנים - מונולוגים מוכנים מראש, אשר תצטרכו לשנן בעל פה ובעזרתם תוכלו לעמוד במקח וממכר מול לקוח, גם אם אותה שפה זרה קשה לכם!

ארה"ב - רק נוחתי בשדה ומיד מתחילים לעבוד...
ארה"ב - רק נוחתי בשדה ומיד מתחילים לעבוד...

חודש ראשון בעגלות
לאחר שבוע קצר של חפיפה, אתם הולכים לשחות המים העמוקים! אם זה בית הלקוח או אם זה קניון מהודר ומוצף בקונים, כל מה שתצטרכו לעשות זה פשוט לנסות את מזלכם ואת כוח המכירה שניחן בכם, ופשוט לנסות למכור. החודש הראשון (שלא לדבר על השבוע הראשון) יראו לכם קשים במידה, וכנראה שהבדידות, חוסר הביטחון ותחושת האי-שייכות יכו בכם גלים! אבל עם הזמן, תלמדו להיות אנשי מכירות ממולחים וברגע שהמכירה הראשונה שלכם תקרה - תבינו שהכל אפשרי!!!

להתגבר על מכשולים בעגלות וציורי שמן בחו"ל
המשפחה תגיד לכם לחזור כנראה, יהיו לכם לא מעט ימים שיעברו בלי אף מכירה ואתם אולי תישברו פעם או פעמיים - אבל חשוב לדעת שיש ימים כאלו ויש ימים שאתם יכולים להרוויח לא רע בכלל! רק צריך לזכור, כי עבודה בחו"ל בימים הראשונים תהיה קשה, אבל בהמשך תוכלו להניב פירות.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות