עבודה בלונדון

מיומנה של מוכרת עגלות מיומנת בחו"ל

אם הייתם שואלים אותי באיזו עבודה אפשר לגלגל מלא כסף בזמן קצר, ועל הדרך עוד להספיק להנות מאווירה בינלאומית, רווח בדולרים או ביורו, תנאים מצוינים ושהייה בחברת ישראלים שיגרמו לכם להרגיש כמו בבית, הייתה לי תשובה אחת בשבילכם

עבודה בדוכני מכירות או בשמם המצלצל - עגלות. השתחררם לא מזמן ואתם מחפשים לעשות עבודה מאתגרת ובעיקר מתגמלת? זה המקום בשבילכם.

עגלות- איפה כדאי לעבוד?
מכירות בעגלות אפשר לעשות במגוון מקומות כשאתם בוחרים לנסוע עבור עבודה בחו"ל, אך יש כמה מומלצים ביותר: מדינות מערב וצפון אירופה, אוסטרליה, המזרח הרחוק. ארצות הברית אמנם היא המקום הפופולרי ביותר למכירות בעיקר מפני שרוב החברות למכירה והמנהלים נמצאים שם. הרווחים הגבוהים ביותר כמו העמלות המכירה נמצאים שם. ניתן ליצור קשר עם חברות נוספות ולא רק באמריקה, שמספקות עבודה חוקית ודואגות לתנאים טובים, הסעות לעבודה ומגורים ללא תשלום, הסדרי מס, איסוף משדה התעופה ועוד שאר הטבות. החברות הישראליות בעגלות דואגות לרוב לקליטה רכה של העובדים ותומכות בהם לאורך כל הדרך. אל דאגה, אתם לא לבד.

בטיסה יש פרפרים וחששות שמתפוגגים כשאתה רואה את השם שלך על שלט בשדה התעופה....
בטיסה יש פרפרים וחששות שמתפוגגים כשאתה רואה את השם שלך על שלט בשדה התעופה....

כמה כסף ניתן להרוויח בעגלות?
הרבה ומאוד. אך חשוב לדעת שיש תרומה לאגרה. כלומר, אם תשקיעו ותעשו מאמץ להצליח, רוב הסיכויים שזה יחזור אליכם בריבית. אין ספק שיש כאלה שהולך להם קל ויש כאלה שיותר קשה להם. מה שבטוח - אל תרימו ידיים גם אם היה לכם יום בינוני מינוס. חשוב לדעת שההתחלה לא תמיד קלה, אך היא מציבה המון אתגרים. חשוב להיות חדורי מטרה ומוטיבציה גבוהה והכל יהיה בסדר. המזל הוא שנמצאים בחברתכם ישראלים שכבר התמודדו עם קשיים ויכולים לייעץ ולעזור.

אפשרויות קידום במכירות
מכירות העגלות הן עסק מתגלגל כבר שנים רבות, וישראלים רבים רואים בהן קרש קפיצה לעבודות ומשרות בכירות יותר במקומות אחרים בחו"ל, או בעסק עצמו. יש ישראלים רבים שהתחילו כעובדים פשוטים המוכרים בקניונים, ראו כי טוב, המשיכו, צברו ניסיון וביססו את מעמדם בחברה בה עבדו כמנהלים בכירים, מנהלי גיוס ואחראי קליטת עובדים, אנשי קשר ושאר תפקידים שונים.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות