עבודה בלונדון

איך מצליחים למכור מיישרי שיער ללקוחות מזדמנים?

בעידן שבו בכל מקום תמצאו עגלה או דוכן יופי באיזשהו קניון, התחרות ההולכת וגוברת לא הופכת את עניין מכירת מיישרי השיער לדבר קל!

גם אם אין לכם מושג במוצרי יופי וטיפוח ובקושי החזקתם מסרק בחייכם, אין סיבה שכאנשי מכירות לא תצליחו למכור ללקוחות מזדמנים את אותם מוצרים. אז אתם רוצים לקבל את הביטחון לעשות זאת ולהרוויח יאמבה כסף סופסוף?!

הדגמה על מיישרי שיער בחעבודה בחו"ל

עגלות מוצרי יופי בחו"ל - הסוד למכירה טובה?
לא רק לדבר הרבה - איש מכירות טוב יודע גם להקשיב ואת עיקר השיחה הוא מנתב לעבר יתרונות המוצר אשר הוא מנסה למכור! בנוסף כדי ליצור "קירבה" עם הלקוח, איש המכירות ינסה גם לדבר על נושאי שיחה הנוגעים לחיי היום-יום של הלקוחות השונים: לימודים, עבודה, תחביבים וכיוצא בזה. כדי לא לשעמם וכדי להישמע ענייני וחד, לא כדאי להשתמש בקול מונוטוני לאורך השיחה ורצוי גם להשתמש בידיים (לא מכות חלילה!) על מנת להראות דינמיות שמושכת את עיניי הלקוח אליכם!

שיעור במכירת מוצרי שיער ללקוח מזדמן
לשאלה איך מצליחים למכור מיישרי שיער ללקוחות מזדמנים לא צריך להתייחס באופן פרטני, אבל כן צריך להבין מספר דגשים: ראשית, גם אם אתם גברים עם תספורת מארינס או גלח, אין סיבה שלא תצליחו למכור מיישרי שיער ללקוחות - להיפך, אולי תצליחו למכור על ידי שידור שרמנטיות וסקס אפיל! שנית, כדי למשוך לקוחות מזדמנים אל הקיוסק או הדוכן בהם אתם עובדים, אתם צריכים לחלק מוצר משלים של שיער כמו קרם לחות בדוגמית קטנה ועל הדרך אומרים ללקוח (במקרה הזה בדרך כלל זו לקוחה, בלי להישמע סקסיסטיים..): "רוצה לראות איך המוצר ישנה את עולמך? בואי תשבי על הכיסא ותקבלי טיפול חינם!"

איך למכור מיישר שיער ומוצרי טיפוח אחרים?
נכון, אתם לא מעצבי שיער אבל כן תצטרכו לעשות שימוש במוצרי השיער שאתם מוכרים בשביל אשכרה למכור! את הניסיונות תוכלו לעשות על בובת ראש עם שיער מלאכותי או אותנטי, ותוך כדי תוכלו גם להשתמש במיומנויות מכירה שכוללות מונולוג אותו אתם אמורים להנחיל על הלקוחות! רק אז יוצאים לשטח עם ביטחון עצמי וראש מורם - את כל השאר תשאירו בבית.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות