עבודה בלונדון

שלושה שלבים בבחירת מדינה לעבודה בחו"ל

מעוניינים לראות עולם? לטייל וגם לעבוד? מכון שהאפשרויות מבלבלות, כל כך הרבה מדינות וכל כך הרבה מעסיקים שמבטיחים לכם עולם ומלואו - תנו לנו לעשות לכם סדר בבלאגן לפני שאתם בוחרים באיזו מדינה לעבוד

קודם כל שפה, זה לא הסיבה ללמה לא לבחור לעבוד באותה מדינה! גם אם אתם באים למקום דובר צרפתית בלבד, מנהלי המכירות יתנו לכם לשנן כמה טקסטים בעל פה ואתם כבר תוכלו להיות ספציים בשפה זרה. תוסיפו קצת פלפול ישראלי, ואולי תשכנעו אותנו שאתם מדברים את אותה שפה באופן שוטף. אז מה כן חשוב בבחירת מדינה לעבודה בחו"ל?

אזור טוב לעבודה בחו"ל
Location, Location, Location! זה שלא גילינו את אמריקה, אבל גם אם בחרתם מדינה שנחשבת מבחינת מכירות, אין זה אומר שאתם עליתם על דרך המלך בהכרח - לפעמים נקלעים למצב שמגיעים לאזור שכוח אל, מתפרק, סובל מעוני מחפיר ואתם רק רוצים לקחת את הרגליים ולברוח חזרה לארץ, לזרועות אימא.. אז חשוב לא למהר ולבדוק מה אומרים על אותה עיר או אזור שאתם חושבים לתקוע בו דגל כחול-לבן, לפני שאתם ממהרים לתכנן תכניות על מה לעשות עם הכסף של הרווחים!

חברות לעבודות במכירות בחו"ל
יכול להיות שהתמזל מזלכם והגעתם לגן-עדן: האנשים נחמדים, האוכל - חוויה עילאית, האוכלוסייה טחונה בכסף וגם החבר´ה הצעירים שאתם עובדים איתם הם אנשים אנרגטיים וחולי מסיבות או טבע בדיוק כמוכם. מה שאולי לא חשבתם שיקרה זה שהחברה איתה התחלתם לעבוד מולה ולמכור את מוצריה הם אנשים נוכלים, שלא הבטיחו את מה שקיימו בחוזה כמו אחוז העמלות שאתם אומרים לקבל, או השאירו אתכם בלי רכב או דירה שהבטיחו שידאגו לסדר לכם.

עגלות בקריסמס - תזמון זה הכל בחיים....
עגלות בקריסמס - תזמון זה הכל בחיים....

חשוב למצוא המלצה על החברה איתה אתם באים מגע, מצד שני חברה מתחילה בלי המלצות יכולה לבוא עם תנאים סבירים ביותר לעומת חברות וותיקות יותר, ולמי שיש אינטואיציה טובה יוכל לדעת אם לסמוך על המנהלים עוד בטרם עת. למי שהאינטואיציה שלו לא בשמיים לגבי אנשים - שישתדל להתרחק מהבטחות גרנדיוזיות של שכר ותנאים כמו אש (הכל תלוי בכם בסופו של דבר!!).

תזמון מתאים לנסיעה לחו"ל
היום לא בעיה לפתוח אתר חדשות כדי לראות מה קורה בעולם - לפעמים זמן מלחמה היא כנראה לא הזמן האידיאלי לנסוע לאותה מדינה, אם ננסח זאת במילים עדינות.. גם אסונות טבע יכולים לשנות את דעתכם בקשר לנסיעה באותו זמן לאותו אזור, שלא לדבר על מצב כלכלי! מה שאפשר למנוע בעוד מועד בהקשר לפסקה זו, מומלץ בחום!

אזור בטוח וכלכלי, חברה שקרוב לוודאי רצוי לעבוד בה, תזמון מתאים כדי להתחמק מצרות - כל אלה הם מרכיבים חשובים שצריך לקחת בחשבון, לאלו הבוחרים לעבוד בחו"ל!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות