עבודה בלונדון

לעבוד בחו"ל ולהרוויח

לא רק כיסוי ההוצאות של כרטיס הטיסה והמחיה - על ידי מציאת עבודה בחו"ל, תוכלו גם למצוא פרנסה לא רעה בכלל שתניב לכם מספיק כסף כדי לממן חופשה בחו"ל, אבל בתכל´ס: השמיים הם הגבול! אז איך ניתן לעבוד בחו"ל ולהרוויח? הנה כמה עצות מענייניות!

לא צריך להיות גאון הדור, צריך להיות שאפתן ורעב לכסף! עד שיגדלו כסף על העצים, אתם כבר יכולים לשבת בצד אחר של העולם עם וילה עם בריכה ואוטו מפואר, וזוהי לא סתם בדייה!

עבודות רווחיות בחו"ל
קודם כל - אל תתפתו לכל הצעה, אם לחברה כבר יש מוניטין של עבודה בחו"ל (ניתן לדעת לפי חיפוש בגוגל למשל, לפי אתרי החברה או מספר העגלות שברשותה אם מדובר על עבודה שכזו, מהם התנאים שמציעים לכם וכו´..). תוכלו למצוא עבודות במכירות כמו עגלות בקניונים, או בשיטה יותר אינטימית כמו בבית הלקוח במכירת ציורי שמן שמגיעים מהמזרח, לבתים פרטיים.

עבודה בחו"ל והכסף ממנה - כמו חלום שהתגשם
עבודה בחו"ל והכסף ממנה - כמו חלום שהתגשם

אותן עבודות בארצות שונות בחו"ל יכולות להיות רווחיות ביותר, אבל זה מן הסתם תלוי בעיקר ברצון וביכולת שלכם קודם כל. תזכרו שכל כישרון ניתן לפתח, גם אתם לא בקיאים ברזי המכירה או השפה הזרה שהיא שפת האם של המדינה שאליה אתם טסים. בכל מקרה, תבואו עם אקסטרה כסף, למקרה שתחליטו לחזור לארץ, או לנסות לחפש עבודה אחרת בחו"ל.

תדעו שכיום לא חסרות עבודות לישראלים בחו"ל, וניתן למצוא בין השאר עבודות אבטחה בספינות דרך חברות ישראליות בעיקר, עבודות באסדות קידוח (אם כבר מדברים על קושי!!!), צייד סרטנים, חקלאות, מלצרות, מנעולנות, ניוקי שטיחים, ואולי אתם גם תצליחו להמציא ענף חדש

איך ישראלים מצליחים בחו"ל?
השאלה היא לא איך, אלא למה!! והתשובה כמובן נעוצה כחלק גדול מהעניין בדרך החשיבה של אותו אינדיבידואל - אותו ישראלי אומר לעצמו שהכסף זה מה שמניע אותו ושום מכשול לא ירתיע אותו בדרך להצלחה. אכן, מנטלית, ישראלים שבאים לעבוד בחו"ל לא אחת נתקלים בקשיים ולבטים בינם לבין עצמם: "מה אני עושה פה?", "זה לא בשבילי" וכו´ וכו´. אותו ישראלי שמצליח ל"עשות קופה" לא רעה בעבודה בחו"ל, פשוט שם חששות שכאלו בצד ולא מפחד מאף מכשול, כמו לקוחות עוברים ושבים בקניון שלא מסכימים לשמוע את הצעות המכירה השונות למשל.

מעבר לכך, תנסו להכיר במגבלות שלכם ורצוי מבעוד מועד - עליכם לשאול את עצמכם שאלות כמו: "האם אני מכירתי מספיק בשביל לעבוד בעגלות?", "האם אני סומך על החברה שאני הולך לעבוד איתה?". צריך גם להגדיר יעדים והשאלה היא "מהו היעד אשר אני מציב לעצמי מבחינה כספית?".

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות