עבודה בלונדון

פתיחת עסק עגלות

רבים מדברים על עשיית רווחים בחו"ל, כאשר ישראלים מזכירים רבות את נישת המכירות מעגלות שניתן לעשות! אבל אולי צץ במוחכם רעיון לפוך למובילים בתחום ולנסות לעשות קופה בעזרת פתיחת חברה כזו משלכם. כמו בכל עסק, יש הרבה מכשולים עד שרואים רווחים וחשוב לקרוא ולהבין איך להתמודד עם חוקים הכתובים ונאמרים בשפה זרה.

חשוב לבוא עם ראש פתוח והרבה אמביציה, אם חושבים לפתוח עסק בחו"ל. גם אם אתם חושבים שאתם יודעים איך לעשות את זה נכון, כדאי תמיד להכיר את המכשולים שבדרך.

איך פותחים עסק לעגלות?
נתחיל מזה שכדי לענות על שאלה זו, תצטרכו סכום התחלתי של כסף (להלן: הון אישי) על מנת להתחיל ולשלם על הוצאות ביורוקרטיות, כמו גם ציוד, שכר עובדים, בניית העגלה או השכרתה, וכמובן גם תשלום להנהלת הקניון או מרכז הקניות על השימוש בטריטוריה לצורך עסקיכם! גם אם אתם מגיעים עם סכום נכבד של כסף (שהוא כנראה נמצא בבנק, לא עליכם פיזית), רצוי גם לעבוד באזור אליו אתם טסים!

´הקהל
הקהל האמריקאי הוא צרכן מושבע של קניות "על הדרך" ולכן עגלות בארה"ב הם עסק עם פוטנציאל רווח גבוה

אם אתם מעוניינים לפתוח עגלה, רצוי להתחיל לעבוד בחברה שעוסקת בכך כשכירים, רק בשביל להבין איך העסק עובד ואילו חוקים חלים על אותה חברה ועל עובדיה בכלל. אין המלצה לגבי כמה זמן כדאי לעשות זאת, אבל ככל שניתן כך ייטב לכם ככל הנראה. לאחר שצברתם מספיק ניסיון, ידע וכסף תוכלו להמשיך בתהליך לפתיחת עגלה, תוך כדי התעסקות בנושאים אשר רשמנו בפניכם בפסקה למעלה. אולי גם תצליחו למצוא שותפים על הדרך, מי יודע...

עבודות במכירות חוקיות בחו"ל
כמו שבישראל צריך לעבור מנגנונים ביורוקרטיים על מנת לעבוד, שלא לדבר על אזרחות שזה בכלל סיפור מפרך בפני עצמו, כך במדינות בחו"ל ביבשת אירופה, ארה"ב, קנדה, ודרום אפריקה יש חוקים שונים לגבי פתיחת עגלות ועסקים בכלל. ישנן מדינות אשר יתנו לכם אישורים מסוימים על מנת לעבוד במדינתן ואפילו לפתוח עסק באזור (הרי זוהי תרומה לכלכלה של אותה מדינה, בסופו של דבר). ויש מדינות אשר לא יתנו לכם לדרוך באדמתן כתיירים, אם לא תציגו אישורים נכונים.

לכל מדינה החוקים שלה, ולכן השאלה היא איפה אתם רוצים לפתוח את אותו עסק של מכירות בעגלות בתור התחלה. ישנן מדינות שיותר מישמחו לתת לכם אישורים לכך, ואולי גם יעזרו לכם בסיוע כספי כזה או אחר כמענק התחלתי אשר יקנה לכם דריסת רגל בעולם העסקים של אותה מדינה! שיהיה הרבה הרבה בהצלחה!!!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות