עבודה בלונדון

עבודה בארה"ב בחודשי הקיץ

40 מעלות חום במהלך הקיץ? במה חטאתם? קנו כרטיס טיסה שיעזור לכם להגיע לצד מערבי של האוקיינוס האטלנטי (או השקט - הוואי, מישהו? אלוהה..), ומכאן ככל הנראה תוכלו לעשות היסטוריה (או קצת הרבה ירוקים!!). ואם אין לכם עבודה קבועה, אז למה אתם מחכים?! ציבור נלהב של עשרות מיליוני אמריקאים מחכים לנהור על המוצרים שלכם.

יצאתם לחופשת קיץ מהעבודה או הלימודים האקדמיים או המקצועיים ואתם מחפשים מה לעשות? עזבו אתכם עבודות מזדמנות בארץ - ארה"ב מביאה איתה הצעות עבודה רבות גם לאלו הבאים מבחוץ, ואם תצליחו שם, תוכלו גם להרוויח כסף שיוכל להיות גדול בהרבה יותר מהמשכורות שיש בארץ. תוסיפו לעובדה זו מחירים ברצפה יחסית למדינתנו הקטנה, ורצון לטייל קצת בעולם, ואולי תרוויחו כאן גם חופשה וגם עבודה לחופשת הקיץ הקרובה!

גם בפארק בניו יורק מורידים חולצה כשחם מידי
גם בפארק בניו יורק מורידים חולצה כשחם מידי

סוגי עבודות בארה"ב
בזמן שהעקשנות הטיפוסית בארץ חוגגת, אתם יכולים למצוא עגלה בכל קניון כמעט בארה"ב ולתפוס שם אמריקנים חייכנים אשר ידועים בצרכנותם האימפולסיבית. ואם חשבתם שצרכנות אימפולסיבית היא דבר שלילי, חכו שתהיו בצד המוכר, אז הכסף יכול להגיע לכיסכם! ישנם מקומות שתוכלו לעבוד בהם במכירת ציורי שמן מבית לבית - זהו טרנד שבו יושבים בבית הלקוח בסבבה ומסבירים לו על היצע המוצרים שלכם ומנסים למכור לו ציור שיתאים לקירות ביתו, שיכולים להוסיף אווירה מעניינת. הציורים מגיעים מהמזרח הרחוק כביכול, וזו הזדמנות לקבל גם חלב ועוגיות תוך כדי משמרת מהלקוח אולי...

עבודות אחרות שאפשר לנסות שהן לא בתחום המכירות בארה"ב, הן מסוג אופר, שזה שמרטפות על ילדים לנשים בעיקר אם לא בכלל, או אולי עבודות כפיים כמו חקלאות ברפת או בכרם, שכפול מפתחות או ניקוי שטחים, סבלות או העברות משרדים ודירות (יותר פיזי ומצריך העמסה מרובה של פריטים על משאית לרוב), ונישה אחרונה יכולה להיות באזור אלסקה בעבודות אקסטרים כמו עבודה בצייד סרטנים או אסדת קידוח (איננו יכולים להמליץ על עבודות, אבל בהחלט נוכל לציין שאופן התגמול הכספי יכול להשתוות למדד הסכנה!!!).

עבודה חוקית בקיץ ברחבי ארה"ב
אם יש לכם דרכון אמריקאי, או אישור לימודים קרוב לוודאי שתוכלו לעבוד באופן חוקי בארה"ב ללא מתן אישורים או תירוצים לרשויות המקומיות, לאיך הגעתם לעבוד במה שאתם עושים. לשאלה מי יכול לעבוד בארה"ב, ניתנת התשובה מי שיש לו את המסמכים הרלוונטיים, אך עם זאת גם מי שיש לו את הרצון לעבוד בחופשת הקיץ בעבודות שונות בארה"ב. בקיצור, תבואו רעבים!!!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות