עבודה בלונדון

עבודה בחו"ל בחופשת סימסטר

סיימתם את כל מועדי א´ בהצלחה ורוצים קצת חופשה לנקות את הראש, אבל עדיין צריכים כסף לשלם את שכר הדירה ואת שכר הלימוד? איזו הזדמנות יותר טובה קורצת יותר, מלנסות להרוויח הרבה כסף בטווח קצר בעבודה בחו"ל! במיוחד כשאין לכם עבודה קבועה ואתם זקוקים נואשות לחופן של מזומנים, וחופשת הסמסטר היא קצרה - למה לפספס הזדמנות לשער היציאה מנתב"ג, לעבר עבודה כחודש בעגלות או בציורי שמן ועל הדרך לנפוש באזור?

הגיע הזמן להעלות רמה את המושג "סטודנט חופשי"! הגעתם עם כפכפים ומשקפי שמש לכיתה באיחור אופנתי, וצילמתם את כל החומר ממחברת של ה"חרשנים" מהכיתה וכך למדתם למבחן. וכשתחזרו לתחילת הסמסטר הבא והסיפור יחזור על עצמו ותרצו להעביר חוויות עם שאר החבר´ה לספסל הלימודים, לא תרצו לספר על כמה כסף עשיתם בזמן שאחרים שברו את הראש על מועדי ב´, ואתם כפייתם אחרי יום עבודה בחו"ל משגשג במנהטן או בברלין?!

להחליף את התיק של הלימודים במזוודה ולנצל את
להחליף את התיק של הלימודים במזוודה ולנצל את החופשת סימסטר לעשות כסף 

עבודות זמניות בחו"ל
חושבים מכירתי?? בארה"ב, באירופה, באוסטרליה וניו-זילנד תוכלו למצוא עבודה בשפע בתחום המכירות ולנסות להרוויח סטפה של שטרות בזמן קצר! תוכלו לעבור מבית לבית ולמכור ציורי שמן מיוחדים, אשר צוירו על ידי אמנים שונים מארצות המזרח ואז תוכלו לנסות להפעיל קסם אישי על הלקוח עם כוס תה ועוגיות. אולי תרצו לנסות למכור מוצרים שונים מעגלות של מוצרים קוסמטיים כמו ים המלח, או מוצרים אחרים. אם חופשת הסמסטר איכשהו נפלה על תקופת הכריסטמס נפלה על חופשת הסמסטר שלכם תתכוננו לעבודה רבה ואולי גם הכי רווחית שתמצאו בחייכם!!

אפשרויות תעסוקה נוספות תוכלו למצוא כאופר (עבודת בייבי סיטר לילדים בחו"ל), עבודה בחקלאות (גם מדינות עשירות בקנדה מחפשים קוטפי תותים לעתים!) או אולי בדיג במדינות סקנדינביות.

חוזה עבודה זמני בחו"ל
בהקשר לעבודות במכירות: תנאי העבודה משתנים מחברה לחברה, אבל בדרך כלל יש אפשרות לשכור דירה ולקבל גם רכב על חשבון החברה. לגבי כלל העבודות, הוצאות כרטיס הטיסה יכולות להיות מוחזרות לכם, אבל בדרך כלל זה נאמר בהסכם שבכתב או בעל פה מראש. לעתים יש לעבוד מספר חודשים עד שמחזירים הוצאה שכזו, ונהוג בדרך כלל להוכיח את עצמכם בעבודה קודם כל! אולי כדאי לעשות סקר שוק, אם יש לכם זמן לכך, לפני שאתם סוגרים חוזה עם מעסיק בצד השני של העולם.

חזרתם לארץ וסטודנטים אחרים פותחים עליכם עיניים כי הצלחתם לעבור את כל המבחנים (גם אם כמעט), ועוד היה לכם זמן לעבוד! רק תחשבו על החיוך שלא ירד מפניכם בשבועיים הראשונים וכבר מצאתם סיבה נוספת ללמה לעבוד בחו"ל בחופשת הסמסטר.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות