עבודה בלונדון

חיפוש עבודה במנהטן

מנהטן היא ללא ספק מן הרובעים המצליחים והעשירים בעולם מה שיוצר שפע של הזדמנויות במציאת מקום עבודה.

"רבותיי רק היום.. רק היום" כאומרים לנו מכירות בעגלות במנהטן הראש שלנו צריך לנדוד רחוק מן הבסטות של השווקים הישראלים המקומיים ולהגיע לקלאסה אחרת.

למה כדאי לעבוד במנהטן
מנטהן היא רובע הנמצא בעיר ניו-יורק שנמצאת במדינת ניו-יורק. מנטהן היא אחד מחמשת הרובעים של העיר וממוקמת בעיקר על האי מנטהן ועל איי נוספים המקבילים אליה כמו: האי ליברטי, האי רוזוולט ועל האי אליס. מנטהן היא הרובע המאוכלס ביותר במדינה ובה יותר ממליון וחצי תושבים, כמו כן מנהטן היא הרובע העשיר מבין רובעי העיר. מנטהן ידועה באדריכלות של בנייניה כמו האייפר סטייט בלדינג ומגדל החירות. בנוסף מנהטן ידועה בקהילה היהודית, כ20 אחוז מתושביה של הרובע יהודים.תרבות: מנהטן ידועה כמעוז תרבותי- מהבולטים אפשר למצוא את ברודווי הנמצא ליד הכיכר טיימס ואת אוף ברודיי. בנוסף, אפשר למצוא איסנפור מוזיאונים. ספורט: אם מוזיאונים לא שכנוע אותכם אולי ישכנע אותך יותר חווית הספורט של המדיסון סקור גרדן. וכמובן חיי לילה ערים במיוחד ואופן חיים של חוויתם מעולם.

מי לא רוצה לעבוד ליז הפלאזה???
מי לא רוצה לעבוד ליז הפלאזה???

עגלות ים המלח במנהטן
כשאתם נמצאים כנראה באחד מהרובעים העשירים בעולם סביר להניח שיהיו אנשים עשירים. וכשיש אנשים עשירים יש כסף וכשיש כסף אנשים הולכים לקנות דברים. בכל אופן אני מקווה שהבנתם את הנקודה שלאמריקאים במנהטן יש כסף. ובכן לרוב בעגלות ימכרו מוצרי ים המלח או מוצרים לעיצוב שיער. את סגנון המכירה לומדים עם הזמן וצוברים ניסיון בתחום.

ישראלים רבים מגיעים ללא ניסון אבל עם הרבה רצון מצליחים למכור לאמריקאים ממגוון מוצרי הטיפוח של ים המלח או מכשירים לעיצוב שיער. מכירות בעגלות במרכזי קניות שונים במנהטן יכולה להניב לכם מכירות יפות כל עוד תלמדו את סודות המקצוע.במידה וניחנתם בכישורי שכנוע מרשימים תוכלו להביא אותם לידי ביטוי אבל גם במידה ולא תמיד תוכלו להיעזר בחבר או חברה שיוכלו להדגים על עצמם והאפקט יעשה את שלו.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות