עבודה בלונדון

מיישרי שיער או ים המלח

רוצים לעבוד בחו"ל? אם אתם כבר מבולבלים וכבר לא ממש מצליחים להבין מה ההבדל בין מכירת מוצרי ים המלח לבין מכירת מיישרי שיער אולי כדאי שתקראו את הכתבה שתעשה לכם טיפה סדר.

מכירת מיישרי שיער בעגלות
על המוצר: מיישר שיער או מחליק שיער הוא מכשיר הפועל על ידי שיטת חימום של המלקחיים החשמליות והחלקת השיער כאשר הפעולה חוזרת על עצמה מספר פעמים . המוצר לרוב הוא מאוד אמין ובמידה ושומרים על הוראות היצרן לא אמורה להיות פגיעה בשיער.
כיצד מוכרים: ואת מכירת המוצר מוכרים בעגלות או בדוכנים בקניונים ברחבי העולם. ברוב הפעמים משתמשים בהדגמה חייה על אחת הבנות ותוך כדי מתן הסבר על המוצר מנסים למכור את המוצר לנשים הסקרניות שמתקרבות לדוכן.

מוצרי טיפוח מים המלח מכירה בעגלות
על המוצר: מוצרי ים המלח נפוצים ברחבי העולם ומביאים איתם חידושים שונים בתחום הקוסמטיקה כאשר הדגש הוא על מוצרים המכילים מינרלים מים המוות שנמצא בישראל וזאת אולי אחת הסיבות בגללן יכולים ישראלים למכור מוצרים אלו כל כך טוב.. בין המוצרים שתוכלו למצוא: קרם לחות, קרם ידיים, סבון עשוי מלח, פילינג ועוד.
כיצד מוכרים: בדומה למיישר שיער מוכרים את מוצרי ים המלח בעגלות או דוכנים בקניונים או במרכזי קניות.
יש שיטות שונות למכירת המוצר בין אם זה הדגמה חיה על אחת הבנות המוכרות או הדגמה על לקוח/ה אקראי. מה שכן ככל הנראה שאם ניחנת בכישורי שכנוע ותרגלת את האנגלית שלך יכול להיות שגם בלי הדגמה תוכל למקור את מוצרי ים המלח.
אחד היתרונות במכירת מוצרי ים המלח הוא מכירת מוצרים כחול לבן ואולי זה יכול ליצור לכם איזשהי זיקה למכירת המוצרים השונים

אז איפה אפשר לעבוד?
בכל פינה בגלובוס (ממש כמו בתי חב"ד…) תוכלו למצוא חברות של ישראלים המפעילים עגלות של מוצרי ים המלח. המוצרים פופולריים ברחבי ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ומדינות אירופה השונות.

אז מה באמת עדיף? מחליקי שיער או מוצרי ים המלח?
המוצרים הינם שונים אחד מין השני אך סגנון המכירה הינו  די דומה. בין אם ניחנתם ביכולת מכירות ובין אם לא אולי תמצאו את העבודה הזאת מעניינת עבורכם והעיקר בסופו של דבר זה הכסף (הרבה כסף$$$$$$$$$$!!!!!!!!!!!!) והחוויה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות