עבודה בלונדון

על ביטוח נסיעות ועבודה בארה"ב

כשאנחנו שומעים על ביטוח נסיעות ועבודה בארה"ב, צצה לנו איזה פרסומת אמריקאית בראש עם סוכן ביטוח בעל חיוך פלסטיק, עם חיוך נוצץ, חליפה ועניבה, וניסיון עז למכור לנו חבילת ביטוח

עד שלא תהיו חלק מ-"OBAMACARE" (מדינות הרווחה בחסות ברק אובמה), כנראה שתצטרכו להתייעץ לגבי ביטוח נסיעות לארה"ב! (אחרת תצטרכו לשלם הרבה כסף, ותאמינו לנו - אנחנו מדברים על הרבה!!)

אם יש חוק גלובלי אחד בעולם שאף אחד לא אוהב, זהו חוק מרפי. מה שמסריח (ויותר מהדג) היא העובדה שבכל מה שקשור לביטוח, לפציעות ומחלות לא עלינו (וגם כבודה) - מרפי הבן-זו** צדק במיוחד! אז לפני שארזתם מזוודות, עליתם על המטוס והתחלתם להרוויח כמה דולרים (כמה זה תלוי בכם, יש לכם מקום במזוודה בשבילנו?), טקסו איתנו עצה כי יש לנו מה להגיד. ומכאן? זריז למכירות בעגלות מכל הבא ליד, או לשתיית חמש כוסות קפה עם לקוחות בביתם הפרטי, בזמן שמכרתם להם כמה ציורי שמן שיקשטו את קירותיהם הלבנים.

ביטוח נסיעות לארה"ב
חליתם, נפצעתם? נשמע כמו עלון נורמטיבי של ביטוח בריאות, אבל שתדעו שאתם לא חייבים לשלם עליו הון תועפות. היום, מספיק שתתקשרו לקופת החולים שלכם בשיחת טלפון אחת ואתם יכולים להוציא ביטוח נסיעות לחו"ל שיכול לכלול החזר הוצאות על רופאים, בתי חולים וכיוצא בזה, במקרה של מחלה, וירוס או חיידק, שבירת חלק בגוף עקב טיפוס הרים או פעילות ספורטיבית או אקסטרימית אחרת (יש גם פיצויים במקרה של מוות והטסת הגופה לארץ - שלא נדע..). וכמה זה עולה? ביטוח נסיעות דרך קופות החולים לא צריך לעלות יותר מדולר או שני דולר (תלוי מה רכשתם בחבילה) ליום!! זהו מחיר מצוין בשוק ואתם יכולים גם להוסיף לו ביטוח כבודה למקרה שאיזו מזוודה "הצמיחה רגליים" ונעלמה בטעות".

ביטוח נסיעות לחו"ל
מלבד קופות החולים, תמיד אפשר לבדוק אופציה של ביטוח פרטי ועוד נישות כמו חבילות ביטוח, דרך חברות כרטיסי האשראי או חברות נסיעות של תיירות. מה שבטוח, בין אם אתם נוסעים לנסיעה קצרה או ארוכה (וגם אם אתם מאריכים אותה כי בא לכם לטייל), תמיד תדאגו לכך שיהיה לכם ביטוח בתוקף (עם מספר פוליסה וטלפון חירום עליכם) מכיוון שאמריקאים הולכים "לפי הספר" ולא מכופפים חוקים כמו הישראלים. מעבר לכך, בארה"ב הכסף מדבר ואין חוק בריאות ממלכתי כמו בישראל - כך שאתם יכולים למצוא את עצמכם בשלג עם רגל שבורה (במקרה הטוב..), אם לא תיעזרו בשרותי הביטוח בארץ!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות