עבודה בלונדון

עבודה חוקית באוסטרליה

התהליך לקבלת ויזת עבודה הוא קצת שונה ממדינות כמו ארה"ב וגם יכול להיות יותר קל ומהיר בחלק מהמקרים. אם זאת, יש כמה פרוצדורות שעליכם לקחת בחשבון ושיכולות להקשות עליכם

תחילת עבודה באוסטרליה תהיה מהירה, כמו גם הכניסה אליה - רק ברגע שסידרתם את הניירת המתאימה, וברגע שכל הטפסים אושרו בידי הרשויות של אוסטרליה. מכאן, הדרך לעבודה כיפית ורווחית וגלישה בסופי השבוע בגלי האוקיינוס והמסיבות באווירה המשחררת קצרה יחסית.

אוסטרליה, היבשת הענקית בצידו המזרחי של כדור הארץ (לפחות מבחינתנו), כבר לא מסבירה פנים לזרים כמו בעבר. אם לפני כמה שנים יכולתם להיכנס חופשי באין מפריע למדינה, הרי שהיום אתם יכולים לעמוד מול לא מעט ביורוקרטיה נוקשה, שלא עושה חיים קלים לישראלים. יש כמה דרכים שיכולים להפוך את הפרוצדורה ליותר קלה בכל זאת.

עבודות באוסטרליה - אפשר גם לטייל...

סטודנט חופשי באוסטרליה
אתם קוראים נכון. בעוד שסטודנטים נרדמים בשיעור אתם יכולים לעשות הרבה כסף! אתם צריכים למצוא איזו אוניברסיטה או מכללה מקומית כדי להירשם אליה, ואתם על הגל.. של האוקינוס השקט! יש דבר אחד שאתם צריכים לקחת בחשבון: אתם צריכים להירשם ללימודים! לא לשנה שלמה אבל לסמסטר אקדמי אחד לכל הפחות. אז לא בהכרח שהתשלום עליו יהיה יקר (אולי ניתן גם לבקש מלגה..), אבל מה שבטוח זה שתצטרכו להכין גם כמה עטים מלבד מזוודה.

הוצאת ויזת עבודה באוסטרליה ללא דרכון אירופאי
לאלו שלא הוציאו את התעודה האדומה (הכוונה לדרכון האירופאי), אתם עדיין יכולים למצוא דרך להיכנס ולעבוד בצורה חוקית בארץ הוולבי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מעסיק אוסטרלי שיהיה מוכן לשכור את שרותכם בתור עובדים, וקרוב לוודאי שתמצאו ישראלים שיסכימו להיות ערבים לכם. הפרוצדורות לאחר מכן יהיו להוציא ויזת עבודה (אפשר להתייעץ עם החברה שאתם באים איתם במגע בנוגע לעניין) ולמחזיקי תעודה מקצועית במקצוע כלשהו צריך לצרף את טופס 1400 משגרירות אוסטרליה, אשר נמצאת בתל אביב.

לברי המזל שכן מחזיקים בדרכון אירופאי, יכולים בתהליך פשוט להוציא ויזת עבודה באוסטרליה לשנה אבל צריכים להחליף מעסיק מדי שלושה חודשים.

AUSIE-AUSIE-AUSIE - HEY,HEY,HEY!

רוצה לעשות כסף באוסטרליה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באוסטרליה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות