עבודה בלונדון

למכור ציורי שמן בגרמניה

קודם אירופה - THEN WE TAKE BERLIN! ישראלים רבים יודעים לנצל הזדמנויות לכסף, זה אין ספק. איזה מקום יותר טוב מלהרוויח איזו סטיפה נחמדה של יורואים מאשר גרמניה?!

ברלין, המבורג, מינכן, פרנקפורט ועוד ערים גדולות הן חלק מרשימת הערים המסיביות והמהנות שתוכלו למצוא בהן עבודה במכירת ציורי שמן עם נימוס אירופאי שליו!

גרמניה זה לא רק שטרודל!!!!!!!!
גרמניה זה לא רק שטרודל!!!!!!!!

עבודה במכירות בגרמניה
אחת המעצמות הגדולות באירופה ובעולם כולו היא גרמניה, המדינה מחזיקה כלכלית מדינות בגוש היורו שכבר מזמן על הקרשים, ביניהן יוון. איך היא עושה את זה אתם שואלים? טוב, אנחנו לא כלכלנים אבל מה שחשוב זה שלגרמנים יש הרבה כסף שאתם יכולים לשחות בו! בזמן ששאר המדינות גוססות כלכלית, אתם יכולים לעבור מדלת לדלת בערים הגדולות ולמכור ציורי שמן שהגרמנים ישמחו לשלם עליהם מחיר טוב. והאנגלית? אתם תחשבו שזו השפה רשמית שלהם לעתים!!

למה לעבוד בגרמניה?
אם כבר לנסוע לעבוד באירופה, עבודה בגרמניה זו העבודה ב - ה´ הידיעה!! האלכוהול זול בצורה מפחידה, המסיבות ענקיות והמועדונים מושקעים בטירוף, אנשים בראש טוב והרבה ישמחו להסביר לכם פנים גם אם אתם זרים, יש תרבות מטורפת - גם צעירה וגם היסטורית וגרמניה היא אחת המדינות היותר ליברליות היום. סופשבוע אתם יכולים לצאת לגיחה למסיבות המטורפות (חובה!!) שכבר ציינו ומעבר לכך גרמניה גם ניחנה באטרקציות כמו היער השחור וארכיטקטורה אירופאית מעניינת. גרמניה גם חזקה במבחינת תרבות המוזיקה ופסטיבלים רבים מתקיימים במדינה!!

שורה תחתונה - אתם טסים לחופשה ויכולים להרוויח המון כסף. החיים שלכם דבש!

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות