עבודה בלונדון

יום שישי שחור? תלוי את מי שואלים!

שישי השחור (לנו לא ברור למה הוא שחור - 1929 היה מזמן) זהו יום קניות מטורף, אשר בכל שנה קלנדרית, הוא נחגג יום אחרי יום ההודיה. אנחנו מדברים על סיילים מטורפים וכולם, כולל כולם עטים על הקניונים והמרכזים המסחריים בשביל לקנות דברים מכל הבא ליד!

הסיפורים ששמעתם עליהם נכונים! אנשים פותחים אוהלים שבוע לפני יום שישי השחור, הלוא הוא BLACK FRIDAY, אנשים מחכים בתור (ואף אחד לא דוחף, לשם שינוי) בתור שיכול להשתרך ולהקיף את המרכז המסחרי אשכרה, ולצאת גם לשדרה הראשית בקטע מוגזם(!!!!) בשתיים לפנות בוקר, וכשהם בפתח החנות או הקניון לרוץ באטרף לעבר המוצר שהם צריכים או רוצים (ושניהם לא בהכרח..). מבחינתכם כמוכרים בקניון תתכוננו ליום מכירות ארוך ואינטנסיבי שיאפשר לכם להתגאות בפדיון בסכומים שכנראה לא הכרתם.

´בלאק
בלאק פריידי בארה"ב - קוסמטיקה, מוצרי טיפוח, מוצרי חשמל, צעצועים, גאג´טים ועוד. קונים ומוכרים מכל הבא ליד

מתי כדאי לעבוד בארה"ב?
אז למה אנחנו מדליקים אתכם על החג ולמה כולם מדברים על יום שישי השחור?! זהו חג הקניות הכי גדול בשנה ורק שתבינו את סדר הגודל של הכסף המתגלגל בסוף השבוע שבו הבלק פריידי מתחולל: בשנת 2012 הסתכם החג במחזור מכירות של 12 מיליארד דולר!!!!!!!! (מיתון, מישהו??!!), אם נמיר את זה לשקלים נכון להיום זה מהווה יותר מחצי התקציב הביטחוני של מדינת ישראל השנתי, נכון למועד כתיבת שורות אלו...

מה מיוחד ביום שישי השחור?
לבזבז את כל מה שהרווחתם בבלק פריידיי? - לא בהכרח!
אתם יכולים להיכנס לתמונה במכירות - והמון מכירות!!! אמריקאים באים בהמוניהם עם ארנק מלא כסף במטרה לבזבז. הם תמיד לקניון לעשות זאת אבל אווירת הכריסמטס וחג ההודיה משפיעה עליהם. גם אם לא יוציאו כל השנה כסף, הם יוציאו אותו בזמן הזה!!!
ביום השחור הסיילים מטורפים וניתן גם להגיע לרמה שקונים דבר מה בחינם! איך עושים את זה? קונים מוצר , שולחים את הבר קוד שלו ומקבלים ההחזר בדואר. כמובן שאתם צריכים כתובת בארה"ב ובשביל זה המעסיקים הישראלים נמצאים כדי לעזור לכם - כי בטוח שרבים מהם כבר נושאים אזרחות אמריקאית.

אז מצד אחד אתם מרוויחים הרבה כסף (אנחנו כבר מקיאים את המילה הזו מרוב שימוש אבל אנחנו רציניים לגמרי) מצד שני, אתם מוציאים כסף, וגם אם זה מותג יוקרתי הוא עולה פחות ביום השישי השחור!!!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות