עבודה בלונדון

עבודות בחו"ל ללא ויזה

רציתם לטוס לעבוד בארה"ב אך לא נתנו לכם ויזה? ובכן ארה"ב היא לא המדינה היחידה בעולם. ברחבי העולם תוכלו למצוא מדינות רבות שמכניסות לשעריה ללא ויזה

כמו כן לא מומלץ לעבוד במשהו שהוא לא חוקי ולכן חשוב לנסות להשיג אישור עבודה או ויזת סטודנט.

מדינות שבהם לא צריך ויזה
אם החלטת לעבוד בחו"ל ולעבוד בצורה חוקית אז ישנן מדינות ברחבי העולם המאפשרות העסקת עובדים זרים ללא יותר מידי בירוקרטיה של הוצאת ויזה.
באירופה תוכלו למצוא מדינות כמו אנגליה שמאפשרת בקלות יחסית  להשיג אישור עבודה והיצע עבודות רחב. בנוסף תוכלו למצוא מדינות אירופיות שונות שגם שם העבודות מגוונת ומה שצריך בכדי לקבל אישור זה מעסיק שיקח אותך תחת חסותו.קנדה ואוסטרליה הן גם יעדים שהם יחסית מבוקשים וכמו במדינות אירופאיות שונות תוכל לעבוד בצורה חוקית אם השגת אישור עבודה או לחלופין שהשגת ויזת סטודנט.

לא חסרים מקרים של ישראלים שהסתבכו בעבודה בארה"ב ללא ויזה מתאימה

אילו סוגי עבודות יש בחו"ל
עבודה במכירת מוצרי ים המלח - אחת העבודות הנפוצות ביותר בחו"ל היא מכירות בקניונים. ישנם חברות שעובדות בכל העולם ומציעות שכר גבוהה.
עבודה באבטחה בחו"ל - כנראה שבחו"ל השם של הצבא הישראלי עדיין זוהר ותוכלו למצוא עובדות גם בחו"ל בתחום. החל מאבטחה בספינות ועד לאבטחה בקיהילות ישראליות ויהודיות בחו"ל.
מקצועות חופשים - מי לא מכיר את הסיפור על החבר שהלך לעבוד כמנעולן וכאיש מכירות ונהיה מיליונר, האומנם?
אולי לא תהיו מליונרים אך בהחלט תוכלו לעבודה בתחום.

עבודות לא חוקיות
רק שלא יגידו שהמלצנו לכם אבל היי זאת החלטה שלכם. אם בא לכם להרגיש כמו סודני שמשטרת ההגירה מחפשת אותו, אז בבקשה. מה שכן יש לנו להגיד זה שקיימות ארצות רבות בעולם שלא צריך ויזה בשביל להיכנס אליהם אבל אתם מתעסקים במשהו שלא חוקי. מי שבחר בזה בכל זאת יכול למצוא עבודות בתחומים רבים כמו מכירת ציורי שמן,מכירות וכו´.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות