עבודה בלונדון

ויזות עבודה בארצות הברית

לא פעם תיירים זרים, ואיך לא גם ישראלים מביניהם, מצאו את עצמם בסיטואציה לא נעימה שבהם פקחים תפסו אותם עובדים שלא כחוק במדינות שונות ברחבי ארה"ב.

הפרוצדורה משם והלאה היא ליווי לשדה התעופה ובעיטה נחמדה בישבן עם חותמת שחורה בדרכון, שכנראה תמנע מכם לעבוד בארה"ב בעתיד, שלא לדבר על לדרוך על אדמתה. כדי לחסוך אי נעימות כזו או אחרת הכנו לכם מספר עצות בנושא עבודה חוקית בארה"ב באמצעות הוצאת ויזת עבודה.

´חשוב
חשוב לזכור: קבלת ויזת תייר לא מהווה אישור עבודה בארה"ב

כדי לעבוד בארצות הברית באופן חוקי, הכוונה שתהיה באמתחתכם ויזת עבודה בתוקף, אתם
יכולים להיכנס תחת מסגרת של אמנים, או ספורטאים למשל, ובדרך כלל הויזה תאושר באופן חד פעמי לאירוע ספציפי במסגרת העבודה. זוהי אופציה שלא כולם זוכים לה, ואתם בטח רוצים לדעת על אופציות של עבודה לתקופה מסוימת בתחום המכירות בעגלות, ציורי שמן, או משרות אחרות של או-פר או ניקוי שטיחים.

ויזת תייר חוקית לעבודה בארה"ב?
נבהיר קודם שויזת B1/B2 אינה תקפה לעבודה חוקית בארצות הברית (ויזת תייר) אלא אם כן באתם לפגישת עסקים או משהו בסגנון. לקבל משכורת על אדמת המדינה זה לא אפשרי וגם לא מחוצה לה, ולא משנה איך אתם מקבלים את הכסף!

למי שבחר ללמוד בארה"ב, אין זה אומר שתוכלו לעבוד באופן אוטומטי במדינה, ומלבד אישורים לויזת סטודנט, הכוללים טפסים להראות שאתם יכולים לכלכל את עצמכם (בלי לעבוד הכוונה, בשטחי בארה"ב), תצטרכו להמציא אישורים של  I-20 לויזות מסוג M,F, והצגת טופס DS-2019 לוויזת J.

תהליך בהוצאת ויזת עבודה לארה"ב
אז כדי לעבוד בנישות המכירה השונות שרשמנו בפסקה למעלה באופן חוקי בארה"ב, אתם צריכים אישור מהמעסיק בארה"ב (גם החברה הישראלית המעסיקה בארה"ב), ולהלן התהליך:
1. הזמנה לויזת עבודה זמנית דרך ארגון אשר נקרא USCIS בארה"ב. האישור נשלח אליכם, למעסיק, או עורך דין מטעמו.
2. I-797: זה האישור לסעיף (1).
3. אז ניתן להוציא בקשה לויזת תייר.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות