עבודה בלונדון

איך מקבלים גרין קארד?

הדרך לאזרחות אמריקנית לעובד שהתחיל כלא ממש חוקי עוברת במספר תחנות. המשמעותית בינהן היא הוצאת ה גרין קארד

חלמתם לעבוד בארצות הברית? ללמוד? אולי לפתוח עסק? וכל זאת בצורה חוקית. אם הייתם רוצים להשתדרג מויזת תייר לתושב קבע אז תדעו שיש פתרון.ריכזנו עבורם כמה דרכים להשגת "הכרטיס הירוק" המיוחל שהוא עוד שלב בהשגת אזרחות אמרקאית.

מהו גרין קארד?
הגרין קארד הינו אישור לתושב קבע בארצות הברית. כחלק מתהליך קבלת האזרחות בארצות הברית,מנפיקה המדינה אישורי שהייה לתושב קבע. כשיש לך את הגרין קארד תוכל לעבוד בצורה חוקית, ללמוד בארצות הברית ואפילו להקים עסק בארצות הברית. אז מה התנאים לקבלת הגרין קארד?
אם התחתנת עם תושב/ת בעל/ת אזרחות אמריקאית, אם ייש לקרוב משפחה או שזכיית בהגרלה, תוכל לבקש גרין קארד.

´להגשים
להגשים את החלום האמריקאי לאחר תחילת עבודה בארה"ב

גרין קארד דרך קרבה משפחתית
התחתנת עם אזרח/ית אמרקאי/ת, ההורים שלך בעלי אזרחות אמרקאית, או שאולי יש לך אח שהוא אזרח?
במידה וענית כן לאחת האפשרויות אז הסיכוי שלך לקבל גרין קארד גדל. תהליך הבקשה הינו תהליך טיפה שונה. ככל שקרבת המבקש גרין קארד קרובה לאזרח ארצות הברית כך גדל גם הסיכוי לאישורה. כלומר, דין של בן להורים בעלי אזרחות אמריקאית שונה מדין של אח שיש לו אח אזרח אמרקאי.

ניו יורק נראית יפה יותר כשיש לך גרין כארד...
אפילו ניו יורק נראית יפה יותר כשיש לך גרין כארד...

הגרלת הגרין קארד
ארצות הברית הינה ארץ שהוקמה ע"י מהגרים אך, עם הזמן הקשיחה המדינה את הדרישות לאזרחות אמרקאית. כחלק מחוק הגירה בארצות הברית, המדינה מחלקת כ 50 אלף אישורי שהייה-גרין קארד. כחלק מרצון ליצור איזון דמוגרפי בארצות הברית. המדינה מבצעת הגרלה לכל מבקשי הגרין קארד ברחבי העולם, כל אחד יכול לשלוח ולזכות. רק לסבר טיפה את האוזן יותר מ 6 מליון בקשות נשלחות כל שנה. אתרים רבים באינטרנט מציעים לשלוח עבורכם את הבקשה עבור השתתפות בהגרלה - מומלץ לבחון את האתרים האלו טוב טוב כי חלק יכולים להתגלות כתרגיל הונאה.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות