עבודה בלונדון

תקשורת בזול למטייל בחו"ל

חברות הסלולר מציעות מבצעים רבים ודרכים שונות להתקשרות, והאופציות גדלו כמובן עם השימוש במכשיר החכם בשנים האחרונות. מבצעים רבים מוצעים לכם כדי להוזיל לכם שיחות יקרות ביותר לישראל

לפני היציאה מהארץ לטובת עבודה בחו"ל צריך לסגור נושאים רבים כמו חידוש דרכון, חיסונים (תלוי לאן נוסעים) וכמובן כרטיס טיסה. האישיו של דרך ההתקשרות לארץ, לא משנה אם אתם טסים לטיול ארוך או קצר ובירור עם חברות הסלולר, יכולה להיות עבודה בפני עצמה. היום.
לא תמיד הסקייפ יכול להציל אתכם מקנס כספי גדול בשיחות מחו"ל, כי גם אם תיאמתם מחיר טוב בארץ לגלישת אינטרנט בחו"ל לאורך תקופה קצרה או ארוכה, איכות התמונה או הסאונד לא תמיד עולים בקנה אחד עם הציפיות שלכם לשיחה תקינה. ניתוקים מדי פעם בשיחת הווידאו גם יכולים לקרות במהלך שיחה. סים זר כאופציה יכול גם כן להילקח בחשבון, בתנאי שאתם יודעים אם הוא מתאים מראש למכשיר שלכם. אלו חסרונות קטנים שצריכים לקחת בחשבון לפני שמתחייבים לחברת הסלולר שלכם לתשלום על מבצע כזה או אחר.

דרכי התקשרות מחו"ל
תקשורת עם הקרובים זה דבר בעייתי, במיוחד שאתם נוסעים למקום רחוק ולזמן ממושך.כשאנחנו מדברים על בעייתיות אנחנו מתכוונים לריבוי אפשרויות העומדות לרשות הנוסעים לחו"ל - זה יכול להיות באמצעות סים לחו"ל הנרכש בארץ, סים זר הנרכש בחו"ל, או חיבור לאינטרנט המאפשר גישה בין היתר לתוכנות ההתקשרות בוידאו (אשר אפשרי מכל מקום שיש WI-F, ובעולם מערבי לרוב זה כך) וכדומה.

בניו יורק תוכלו למצוא רשתות רבות פתוחות....
בניו יורק תוכלו למצוא רשתות רבות פתוחות....

היום חברות הסלולר מציעות מחירים מוזלים על דקות שיחה כי הרבה אנשים מודעים לאלטרנטיבות של התוכנות, סקייפ, מסנג´ר, וייבר וכיוצא בזה. הרבה מוצאים את עצמם לפעמים חוזרים לארץ עם חשבון פלאפון מנופח של מאות וגם אלפי שקלים. היום הדרכים לחסוך כסף על ההתקשרות מהנייד כשאתם שוהים בארץ זרה יכולה להתבצע למשל, באמצעות המבצעים ברשתות הסלולר, אשר כוללות דקות שיחה מתנה (אם לא רכשתם דקות שיחה בחבילה כדוגמה נוספת). חבילות רבות משתנות מעת לעת והתמהיל שלהן יכול לכלול גם SIM בינ"ל או יבשתי, התקשרות לנייחים וניידים במחירים זולים ליעדים בחו"ל וגם ליעדים בארץ, שיחות ללא הגבלה בתשלום חד פעמי, גלישות חבילה המגיעות לנפח של ג´יגה לתקופה וחבילות הכוללות גם שיחות, גם SMS-ים וגם גלישה באינטרנט במחיר לא רע בכלל. דרכים נוספות לחסוך בככסף הן דרך פרי פייד.

אז למה כדאי לקחת פלאפון לחו"ל?
לא משנה אם אתם במדינה מערבית באירופה במרחק שעה טיסה לארץ או עושים מכה של כסף תוך כדי עבודה בארה"ב בצד השני של העולם, חשוב שהיה לכם אמצעי התקשרות כי גם במדינות עולם שלישי ניתן למצוא קליטה סלולרית (אלא אם כן יצאתם לטראק הרחוק מנקודת ציביליזציה כלשהי). מלבד זאת, הפלאפון יכול לשמש אתכם למציאת מקומות עם הוויז דרך האינטרנט - כי גם אם בידיכם מפה, לא תמיד אתם יכולים לדעת את נקודת הציון שאתם נמצאים בה (לא תמיד יש את מי לשאול וגם אם כן לא כולם יודעים אנגלית, שלא לדבר על עברית). השימוש באפליקציות השונות יכול לסגור לכם פינות במהירות בנוגע למסעדה מקומית טובה או אטרקציה תיירותית באזור. היה ונתקעתם במקום בלי כסף ובלי כרטיס אשראי, תמיד כדאי שתהיה תכנית חירום ועם מי לדבר בבית כדי שישחררו כסף או שישלחו אשראי חדש.

חשוב לדעת
תמיד לדעת את הסייגים בחוזה מול חברות הסלולר וחשוב לקרוא אפילו את האותיות הקטנות, כי המחירים בין שיחה לטלפונים נייחים או ניידים הרבה פעמים שונה בתעריף, את ההטבות בחבילות שרכשתם ניתן לממש ברגע שדיברתם זמן מסוים, ואם תחרגו ממנו אתם יכולים לשלם הרבה כסף בדיעבד.

דאגו לחבילת גלישה טובה בנוסף לזמן האוויר.
דאגו לחבילת גלישה טובה בנוסף לזמן האוויר.

רוצה לעשות כסף בד. אמריקה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בד. אמריקה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות