עבודה בלונדון

יתרונות הדרכון הזר בעבודה בעולם

כשאתה נושא דרכון זר אתה כבר לא תייר או אורח, אתה אזרח מן השורה עם כל הזכויות והחובות של המדינה בה בחרת לעבוד.

מה לא היינו נותנים בשביל להשיג אזרחות אירופאית או אמריקאית. לאנשים שהגיעו עם שורשים מאותם מקומות, או שמגיעה לבני משפחתם ולהם דרכון זר על סמך חוק זכות השיבה, כנראה התמזל מזלם והדרכון האדום בידם, או שהם כבר מחכים לעדכון ולהכרזה המיוחלת בקרוב. כל השאר כנראה יצטרכו למצוא פרטנר בחו"ל שיסכים להסכם נישואין, ליפול על עבודה טובה בברלין או בלוס-אנג´לס כחלק מתכנית רילוקיישן (למרות שזה לא אומר זכויות מלאות כאזרח) וחלק יצטרכו לשלם סכום לא מבוטל לעורכי דין על מנת לקבל אזרחות פולנית!

גם דרכון ישראלי חכם לא יעזור לכם מול רשויות ההגירה בארה"ב

כבעלי פספורט זר אירופי או אמריקאי תוכלו להתנייד ממקום למקום בלי שום מגבלה, לבסס את עצמכם במדינה זרה בלימודים ועבודה, כאשר במקרים מסוימים ניתן ללמוד ואפילו בחינם במדינה שבה יש לכם אזרחות (גרמניה למשל), ואחד היתרונות הגדולים והמשמעותיים הוא שאתם נחשבים כעובדים חוקיים מן המניין ואין לכם חשש משלטונות החוק שיבואו ויפשטו על מקום העבודה שלכם וישלחו אתכם בבעיטה חזרה לישראל, עם תוספת של חותמת שחורה שאומרת שלא תוכלו להיכנס לאותה מדינה בעתיד.

אפשרויות  עבודה לימודים לבעלי אזרחות נוספת
רבים היו חולמים שתהיה להם אזרחות אמריקאית ואירופאיות: המשכורות סבירות (ביחס לשקלים יותר מסבירות!!), המסים יחסית נמוכים והאפשרויות שבהן ניתן לעבוד, שלא לדבר על המוצרים שניתן לרכוש, הם פי אלף ממה שתמצאו בארץ. בתור בעלי אזרחות אירופאית אתם יכולים להיכנס למדינות כמו אוסטרליה וניו-זילנד ללא כל קושי ולא תצטרכו להסביר את מעשיכם במדינה מעבר לשלושת חודשי השהייה כמטיילים.

עובדים חוקיים כבעלי אזרחות נוספת
יתרונות נוספים הם עניין העבודה ביבשות השונות: לא תצטרכו לחשוש מפשיטה על העגלות שתרצו לעבוד עליהן בארה"ב (כאזרחים אמריקאים) או במדינות כמו אנגליה וספרד (כאזרחים אירופאים). יש יתרונות רבים לעבודה בעגלות אצל ישראלים באנגליה, ספרד, בסן דייגו או בניו-יורק ואחד מהם היא העובדה שיעדיפו לקבל אתכם לעבודה מאשר אחרים בלי אזרחות, מהסיבה שלא יצטרכו להנפיק עבורכם אישורי עבודה ולטפל בניירת עבורכם. אתם תוכלו לחסוך זמן וכסף הכרוכים בהוצאת אישורים מתאימים בגלל ביורוקרטיה מעצבנת, וכך ותוכלו להיכנס לעבודה מיידית במהרה!

אז זכרו, אתם לא נחשבים עוד כאזרחים סוג ב´ אם יש לכם דרכון אירופאי או אזרחות אמריקאית - אתם יכולים לנצל את החוקים לעבודה חוקית בעגלות באנגליה, ללימודים בחינם או בבקשת מלגות ביבשת אירופה, לניסיון לפתוח עסק שיכול לשגשג במקום בלי להיתקל ביותר מדי ביורוקרטיה כי אתם "רק תיירים", או סתם אם בא לכם להתנייד ממדינה למדינה בחופשיות בקאוצ´ סרפינג ממערב עד מזרח אירופה.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות