עבודה בלונדון

עבודה בארה"ב לבעלי אזרחות

עבודה בארה"ב לבעלי אזרחות אמריקאית נראה דבר פשוט אך מהר מאוד תגלו שהאמריקאים באמריקה לא מש מחכים לכם...

אם אתם שואלים למה לא להישאר בארץ, תחשבו על היתרונות באמריקה הצפונית: המס שאתם משלמים הוא נמוך בהרבה ממה שתרוויחו בארץ, אתם תרוויחו במטבע דולרי, כך שאם או כשתחזרו לארץ, חברכם יאכלו את הלב. יתרה מזאת, אם אתם רוצים לעבוד תקופה קצרה בשביל לחסוך לטיול של כמה חודשים במזרח או במקסיקו לדוגמה, בארה"ב תוכלו לעשות זאת ברבע מהזמן שתעבדו בארץ. אפילו תוכלו לטוס לכמה יעדים במקום אחד (שלא לדבר על טיסות יותר זולות מניו-יורק, מיאמי או קליפורניה!!). כדובדבן שבקצפת, בארה"ב יש הכל!!!!! בגדים, תכשיטים, נעליים, משחקי קונסולות וגאדג´טים שיצאו יום לפני, גיטרות ואפקטים עם סאונד חלומי והכל ועוד בקניונים בגודל של שכונה בארץ!

ארה"ב - ארץ "הכל בגדול", למה פלזמה אחת אם אפשר עשרים?
ארה"ב - ארץ "הכל בגדול", למה פלזמה אחת אם אפשר עשרים?



הכל טוב ויפה, אבל במה אפשר לעבוד בארה"ב אם יש לי אזרחות?

או, אז כאן אתם צריכים לשאול את עצמכם מה התהליך במציאת עבודה בארה"ב. בהקשר הזה, אנחנו שואלים אתכם, למה לא לנסות לעבוד בטוב והמוכר? אתם כישראלים, מכירים את השוק הישראלי, ומכיוון שניחן בכם האופי המחוספס הזה, יכולים להוציא אותו לפועל, במכירות. האמריקאים ידועים בתור עם של צרכנים, ואכן אפשר למכור להם הכל (לא סתם ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, תחשבו על כמות הדולרים שתוכלו להרוויח!). אז כשאנחנו מדברים על מכירות, אנחנו כמובן מדברים על עגלות בקניונים לרוב.

אל תשללו הזדמנות שכזו לחינם, קרוב לוודאי שאתם לא רוצים לעבוד במשכורת מינימום באיזו עבודה אפורה בחנות למוצרי חומרי בניין. בעבודה בעגלות, אתם עובדים על אחוזי מכירות שמשכורת מינימום לרוב לא מגרדת. אתם תוכלו לעבוד עם ישראלים ולצאת לבלות עם חבר´ה מהארץ בסופ"שים למועדונים ואולי גם להכיר חומוסייה טובה באזור או איזו שווארמה לפנים! מנהלי עגלות ישראלים יכולים לעזור לכם להתמקצע ולהיות אנשי מכירות תותחים, ולאזרחים האמריקאים שבאים עם "אנגלית מינוס" או שנתקלים במחסום שפה, לא יצטרכו לדעת יותר מדף אחד של מילים (להרחבה בנושא - קראו את המאמר עבודה בחו"ל ללא אנגלית??).

כאזרחים אמריקאים, אתם נהנים מהיתרון הפשוט שחברות של ישראלים יעדיפו להעסיק אתכם, רק משום שלא תהיה בעיה חוקית שתשהו ותעבדו במדינת ארה"ב. לא יהיה לכם צורך לעבור ביורוקרטיה כזו או אחרת הידועה אצל האמריקאים, בענייני ניירת או ראיונות עבודה שיכולים לקחת ממכם זמן יקר (וזמן זה כסף). בעבודה בעגלות, אינכם מחויבים בחוזים וההסכמים נקבעים בעל פה על ידי המעסיק ואם אתם עובדים תקופה מסוימת גם יכולים להחזיר לכם כסף על כרטיס טיסה הרבה פעמים!!

אפשרויות עבודה עם אזרחות אמריקאית לאחר צבא
מלבד עבודה בעגלות, ישנן הרבה חברות ישראליות נוספות בתחומים שונים. למשל, אם אתם יוצאי יחידות קרביות, תוכלו למצוא עבודה באבטחה. עוד נישות שניתן לחשוב עליהן הן עבודה כמנקי שטיחים, עבודה כמנעולנים (כולל פריצות של כספות, מכוניות ובתים על פי דרישת הלקוח) ושכפול מפתחות, עבודה בהובלות, עבודה בחקלאות ואם אתם שוקלים הצעות עבודה במכירות שלא בעגלות, אתם יכולים לנסות לעבוד במכירת ציורי שמן מדלת אל דלת.

שורה תחתונה, באופן מנטלי יהיה לכם יותר קל להשתלב בחברה המנוהלת על ידי ישראלים ולעבוד ולהתחבר עם ישראלים נוספים. כך תוכל להיות לכם נחיתה רכה וחברה טובה על ההתחלה. תוכלו לחסוך תוך זמן קצר כסף לטיול או ללימודים, ואפילו לחזור לחברה שעבדתם בה פעם שנייה או שלישית. הכי חשוב, אתם מגיעים לארה"ב ללא זמן קצוב ובלי פחד מהשלטונות שיחזירו אתכם חזרה לארץ בבעיטה. אז תחשבו על זה - אתם יכולים לנצל את האזרחות באמריקאית שבידכם לעבודה עם כסף מהיר. בהצלחה!!!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות