עבודה בלונדון

איך מוכרים בעגלות?

מה משותף לעשרות אלפי אמריקאים, קנדים, אוסטרלים, אירופאים ואפילו דרום אפריקאים שיצאו הבוקר לקניות או לסיבוב בקניון הקרוב למקום מגוריהם? חלק גדול מאוד מהם יחזורו לביתם עם מוצרי ים המלח שהוא בכלל לא ידע שהוא צריך....

ענף עגלות ים המלח מסביב לעולם נשלט על ידי ישראלים, ישראלים שנסעו לעבוד בחו"ל. מדובר בסיפור הצלחה של שנים המשלב שיווק ומכירה של מוצרים איכותיים וטמפרמנט ישראלי שמנצחת כל קרירות ואדישות אירופאית או אמריקאית. קודם כל הוא אותנטי כי הרי: ים המלח נמצא בישראל ומי מכיר  אותו ואת מוצריו יותר מחבר´ה מישראל?

שיטת הדגמת המוצרים
אז מרגע שעובד הצליח לעעניין/לעכב/לעצוב עובר אורח בעגלה מתהפך לו שעון החול ועליו להסביר לו או לה למה המוצר או המוצרים אותם הוא מוכר הם בדיוק מה שהלקוח צריך מבלי שאפילו יד על כך. מילים זה נחמד, סרטים ומצגות זה יפה אבל שום דבר לא יכול לנצח הדגמה אמיתית ואולי כאן טמון סוד ההצלחה. כל המוצרים הנמכרים בעגלות ניתנים להדגמה חיה. בתור מוכרים אתם: תמרחו, תעשו, תשפשפו ותחילקו ציפורניים של לקוחות על מנת להדגים את התוצאות הבאמת לא רגילות של המוצרים אותם אתם מוכרים.

סרטון הדרכה למכירה בעגלות

שיטת המכירה
אז במושגים של שיווק אכן מדובר בהרבה מקרים בסוג של מכירה שהיא "אגרסיבית" בתוך זמן קצר: תסביר, תדגים תתמקח והכל כדי למכור. המוטיבציה של העובדים בעגלות לבצע מכירות גבוה ביותר שכן הם מתוגמלים באחוזים מהמכירות עם מדרגות אחוזים הולכות ועולות ככל שהפדיון היומי גדול יותר.

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות