עבודה בלונדון

עבודה בעגלות בחו"ל

עגלות זה לישראלים וישראלים זה עגלות. עם 90% אנגלית קצת כישרון והרבה אמביציה אפשר לעשות שם הרבה כסף שיאפשר לכם לטייל לאחר מכן ולראות עולם.
רוב הצעירים שיוצאים לגלות עולם מעבר לים מחפשים איך לעשות את הכסף שיכסה להם את כרטיס הטיסה וגם את כספי הטיול. מדובר באחוזים גבוהים של 80-90%, כשכל אחד מהצעירים מלאי המרץ הללו מוכר מוצר כזה או אחר בעגלת מכירות. לא חייבים לבוא עם רקע, למרות שרקע הינו תמיד יתרון. כריות חימום, מוצרי קוסמטיקה ומוצרי ים המלח (יוזמה ישראלית או לא?) וגם צעצועים. להרגיש בבית מצד אחד ולאחר מיצוי שלב העגלות – להרגיש "כמו תייר על העולם...והוא כ"כ יפה".

´ניו-יורק
ניו-יורק - יעד מועדף לעבודת צעירים בחו"ל

מהן אותן עגלות ?
מדובר בדוכנים ניידים. יש מי שמשיג את העבודה הזו תוך חיפוש עבודה מהארץ ומודעות דרושים, ויש מי שפשוט מגיע לשם, ובאמצעות הקהילה המקומית משתלב בכל מה שחדש בניו יורק למשל בתחום העגלות.  מי שיוצא לסגנון כזה של טיול הוא אותם יוצאי צבא נמרצים שיכולים לעשות הכל בשביל אותם דולרים, וממוצע היקף המכירות ליום עבודה הינו כמה מאות דולרים. מי היה מסרב לזה? יש לקחת בחשבון שהעבודה הזו דורשנית ולא מתאימה לכל אחד או אחת. יש בה שחיקה מנטאלית וצורך באסרטיביות כדי להגיע לתוצאות. מדובר בעבודה פיזית קשה "על הרגליים" שישה ימים בשבוע ולהיות דבקים במטרה ורק בה – לא בחנויות הראווה שנמצאים מסביב. רק לאחר השלמת המשימה הזו, אפשר יהיה להתפנות לטיול המיוחל.

איך בוחרים חברה?
יש מאות וגם אלפי חברות ובעלי עגלות ישראלים ברחבי העולם, אלו תמיד צמאים לכוח אדם ומבטיחים ממלכה למי שיגיע לעבודה בעגלות, ויש כאלו אשר עלולים גם לעבור על החוקים – אף ללא ידיעתכם כשאתם חלק מהתמונה. כאן המקום לפקוח עיניים ולראות מי מפזר שלל מילים כמו "זו עבודה חוקית", "4,500$ לחודש", "אישור עבודה יינתן במקום ועוד".

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות