עבודה בלונדון

עבודה בציורי שמן או עבודה בעגלות, מתלבט?

ראשית דעו שעבודה בעגלות ועבודה במכירת תמונות שמן הן העבודות המובילות בחו"ל.

ראשית דעו שעבודה בעגלות ועבודה במכירת תמונות שמן הן העבודות המובילות בחו"ל.
מהן מכירות של תמונות שמן? הינכם עוברים מדלת לדלת בפרבר יוקרתי אמריקאי/ אוסטרלי/ אירופאי או בכל יבשת אחרת ומציעים לבעלי בתים לקנות מכם תמונות שמן.
עבודה בעגלות: מכירת פריטי נוי או פריטים שימושיים (כגון כריות חימום לצוואר או מוצרי קוסמטיקה)לעוברים ושבים בקניון. שתי צורות אלו של עבודה בחו"ל מתאימות לאנשים שונים.
מי שמחפש להיות ראש גדול ובוס של עצמו, מכירת תמונות, תתאים לו יותר. מי שמחפש להיות חלק מצוות ושעות עבודה מסודרות, מכירה בעגלות קניונים,תתאים לו יותר.
הרווחים: פוטנציאל השתכרות הגבוה ביותר, נמצא בתחום ציורי השמן. זוהי גם עבודה גמישה יותר, היות ואתה קובע מתי אתה עובד ומתי אתה נח. כמו כן,לעיתים אתה ממש נכנס לבתים של קונים פוטנציאלים ומתיישב אצלם בסלון, כך שאינך עומד ברציפות עשר שעות ביום, כפי שהיית עושה לו היית עובד בקניון. יחד עם זאת,לפני שאתה בוחר עבודה בחו"ל, כדאי שתדע שאם מדובר בעבודת מכירה בעגלות בתקופת הקריסמס מול מכירת ציורי שמן מבית לבית, עדיפה מכירה בעגלות וזאת היות שהקניונים מחוממים ואנשים צובאים עליהם במטרה למצוא מתנות לחג. לעומת זאת, אם מדובר על עבודה בקיץ, מכירת ציורים עדיפה היות וזרם התנועה בקניונים אינו רב כמו בתקופת חופשת החורף, כלומר: הקריסמס ולכן יותר קשה אז לבצע מכירה. לעומת זאת, ציורים תמיד הולכים ואינם תלויי בחגים, היות ומדובר לרוב על ציור שיתלה בבית האדם לו אתה מנסה למכור.
כדי למכור את ציורי השמן, אין צורך להסביר עליהם בדקדקנות היות ותכלס, מה שחשוב הוא החיבור בן הקונה לציור. היתרון של מכירת ציור שמן לבית הלקוח ובבית הלקוח, היא שהוא מיידית יכול להתרשם מהתאמת הציור לביתו, מבחינת: צבעים, סגנון וגודל. כמו כן, הציור אצלו ביד מרגע הקניה ואין צורך בהזמנה או משלוח. עבודה בחו"ל כזו, מסדרת אותך כלכלית מהר מאד היות ואחוז הרווחים על התמונות הוא עצום מכוון שמחירן למשווק זול מאד מלכתחילה אך מחירן לקונה הינו בסדר גודל של תמונת שמן איכותית ויקרה. לעבוד בחו"ל זה המון חוויות עבורך, עם הרבה התנסות והתבגרות על הדרך. העבודה בחו"ל נותנת לך את האופציה להנות מתרבויות אחרות, אורך חיים שונה ועוד.
עבודה בחו"ל תכין אותך לחיים עצמאיים ותרחיב לך את האופקים, כמו שרק עבודה בחו"ל יכולה.

רוצה לעשות כסף בעבודה בחו"ל?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בעבודה בחו"ל יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות