עבודה בלונדון

אפשרויות עבודה בניו-יורק

תל אביב היא "עיר בלי הפסקה" – גדלנו והתחנכנו על זה אבל עם כל הכבוד, לתל אביב יש לפחות את יום כיפור, לניו יורק אין!!!! העיר הגדולה שעוד לא נולד הישראלי שיכול להישאר אדיש אליה ולסיים יום טיול במנהטן בלי לגמור עם צוואר תפוס מהתפעלות מגובה הבניינים, מציעה בנוסף לאפשרויות הבילוי הרבות גם אופציות לא רעות למי שמעוניין לעבוד בחו"ל ולעשות את זה בסטייל.

הליכה ברחובות הלא נגמרים של מנהטן יכולים לגרום בקלות לשני דברים:
1. אתה מרגיש בבית – בניו יורק כולם מהגרים, תיירים, זרים או אולי קצת אמריקאיים על אמת. אתה לא מרגשי שונה ובעמידה קצרה ברמזור אתה יכול לשמוע אנשים מדברים בשלוש שפות שונות.
2. אתה רוצה להישאר שם לתמיד!!! ואם לא לתמיד אז למקסימום זמן שתוכל ליהנות מהתפוח הגדול וכדי ליהנות ולא לחזור מרושש אתה יכול לנסות למצוא עבודה כאשר כמו רוב העבודות בארה"ב לישראלים תתאפיין בעבודות מכירה.

ניו יוק - עיר ללא הפסקה גם לא ביום כיפור
ניו יוק - עיר ללא הפסקה גם לא ביום כיפור

עבודה בעגלות בניו יורק
ניו-יורק כאחד היעדים המתוירים בעולם מציעה תחלופה גבוהה ומהירה של לקוחות פוטנציאלים עם תקציב בזבוב כזה או אחר. מה שהביא חברות רבות של עבודה בחו"ל להתמקם בניו יורק ולהקים עגלות בקניונים המובילים. מוצרי ים המלח היו, עדיין וככל הנראה יהיו עוד תקופה ארוכה  להיט מכירתי, אך לא רק. מיישרי שיער, סיגריות אלקטרוניות, אוזניות ללא קרינה וגאג´טים שונים מגיחים מפעם לפעם ומאפשרים מעט גיוון בעבודה בעגלות בניו יורק. רוצים לעשות כסף באמת?? תחשבו על עבודה בעגלות בניו יורק ברצינות.

עבודה במובינג בניו-יורק
לכל דירה (גם הקטנה והמסריחה ביותר) בניו יורק שמתפנה ממתינים בממוצע 38 שוכרים פוטנציאליים. כולם רוצים לגור ולעבוד בני- יורק. מה שיוצר עבודה רבה לאנשי ההובלות אשר בחצי יום עבודה, בהובלות קטנות בתוך חצי האי המופלא, יכולים לדפוק יופי של משכורת.

הכרתם את הניחוח שלה בסדרות כמו חברים, סיינפלד ועוד. ולאחרונה יכולתם להבין קצת יותר על עולם העבודה בעגלות בסדרה "ניו- יורק" (בכיכובם של אושרי כהן ואיתי תורג´מן) ששודרה ב YES. אז אם אתם רוצים לחוות את הדבר האמיתי – מקומכם רק שם

מבט קצר לעולם העבודה בעגלות בניו-יורק

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות