עבודה בלונדון

my mineral

המינרלים שלנו - הכסף שלך!!!!

בזמן שכולם מבטיחים הבטחות בהקשר להצלחה במכירות ממוצרי עגלות בחו”ל - אנחנו, חברת מיי מינרל, יכולים גם לקיים! לאחר מסע מסביב לעולם הגענו לכמה מסקנות ותובנות, אשר עזרו ועדיין עוזרות לנו לעשות חיל בכל הקשור לתחום חובק עולם, וסוכני המכירות שלנו בשטח יכולים להעיד על ההצלחה

מוצרים למכירה בעגלות
my mineral היא חברה אשר עברה גלגולים רבים מבחינת מוצריה: התחלנו את דרכנו בשנת 2001 בניסיון לתת שירותי הובלה וניקוי שטיחים, ומשם עברנו לתחום תיקון מנעולים עד אשר קיבלנו את ההחלטה לעבוד במכירות, במהלך נסיעותינו בדרכים ללקוחות השונים. כיום מנהלנו דוברים את השפה האמריקאית על בוריה, כאשר הבנת התרבות בנוסף היא חלק בלתי נפרד מהעניין המכירתי.

איך מוכרים טוב בעגלות
קודם כל, הכרת המוצר היא הכרח על מנת להבין את הדברים האיכותיים והחיוניים שבו, כספקי שירות של מוצרי ים המלח, אנחנו במיי מינרל יודעים לספק את המקצועי בהקשר זה ותמיד כאשר שואלים אותנו שאלה נגדית נדע לתת את המענה לכך ועוד עם חיוך ואדיבות! מעבר תכשירים השונים של ים המלח, החלטנו גם לפתוח עגלות עם מוצרי חג המולד בחורף, ומגירת ציוד לבריכה ולים בקיץ - כך אנחנו נהנים ממכירה עונתית משתלמת במיוחד גם לנו וגם לכם כאנשי מכירות בעגלות!

עגלות ים המלח בהוואי
בעבר עגלותינו הרבות נפתחו באירופה וביבשת אמריקה בארה"ב, אבל my mineral מצאה לנכון לפתוח עגלות למוצריה השונים במקומות יותר אקזוטיים כמו הוואי המדהימה, אוסטרליה וניו-זילנד השלוות, סינגפור אשר עובדת בקצב משלה ואיי הפיליפינים כאשר כל יום עבודה הוא גם יום חופשה הלכה למעשה! מיי מינרל אמנם התחילה את דרכה במקומות מבוקשים יותר כמו ניו-יורק ופריז ובסופו של דבר למדה מהידע והניסיון לעבוד גם במקומות עם אווירה קצת שונה ופחות לחוצה כמו האזורים שהערים הגדולות של לוס-אנג'לס ולונדון..  

תמונה:מתוך:


רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
my mineral

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי my mineral יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית