עבודה בלונדון

dead sey pioneers

הראשונים בעבודה במכירת מוצרי ים המלח בחו"ל

אצלנו אתם לא רק טועמים מהכסף ומההצלחה הנובעת מכך - אצלנו אתם יכולים גם לעזור בלמנף את חברתנו dead sey pioneers ואת עצמכם הכי רחוק שאפשר, גם גיאוגרפית וגם כספית! עסקי העגלות כבר קיימים שנים בעולם, אך מבין הישראלים הראשונים שעשו זאת, היו אלה מנהלינו אשר לקחו את המושכות ובאמת הצליחו להניף את עסקי עגלות ים המלח לכדי שגשוג!!

תמונה:מתוך:

פתיחת עגלה בחו"ל
לא פעם אנשים שמחליטים לעבוד בעגלות, רוצים להפוך להיות גם עצמאיים ולהצליח גם הם בחו"ל, ובגדול, אבל פתיחת עגלה בחו"ל לא פעם תלויה בהרבה ביורוקרטיה מקומית של אותה מדינה, ומעבר לכך דרוש גם תקציב מהותי על מנת לפתוח את העסק - ב-dead sey pioneers תוכלו ללמוד את עבודת המכירה בעגלות מהיסוד, ומשם נוכל לתת לכם לעזור לכם בעצה או שניים על מנת להתקדם לכיוון עצמאי!

מוצרי ים המלח גרמניה
גרמניה, ורבות מהמדינות הסובבות אותה, כידוע הן מדינות בעלות לא מעט אמצעים כלכליים - שילוב זה ביחד עם ההיבט שעל-פיו מוצרי ים המלח פועלים בהקשר הרפואי על העור ועל השיער, תורמים לביקוש הרב למוצרים הללו וכתוצאה מכך כל חברה אשר פותחת עגלות עם תכולתן, יכולות לעשות מספיק כסף בשנה אחת גם כדי לדאוג לאיזה יורו-טריפ בקלות, או לטיול חובק עולם לחלופין בזמן קצר יחסית!

עסקים ישראלים בחו"ל
חברתנו לא נקראת בשם pioneer לחינם! לאחר שהבנו את היכולת הפוטנציאלית הכלכלית הטמונה במוצרי ים המלח, החלטנו למצותה עד תום: בפועל מה שעשינו לאחר פתיחת עגלה במיקום אחד בחו"ל, זה בעצם ללמוד את סביבתו המשתנה הן מבחינה תרבותית והן מבחינה כלכלית. כך ידענו לענות על צרכי הלקוחות הפוטנציאליים ולמקסם את רווחי החברה בהדרגה. כיום חברת dead sey pioneers מונה עשרות עגלות וביכולתה לפתוח, כאשר זה מה שקורה למעשה - עסקים במקומות אשר ישראלים לא חשבו על לדרוך באותו אזור לפני, מעולם.


רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
dead sey pioneers

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי dead sey pioneers יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית