עבודה בלונדון

spa are us

מכירת מוצרי ספא בחו"ל

נהניתם מים המלח וסגולותיו? עכשיו עזרו להפיץ את הבשורה שלא בהכרח ידועה לכל במכירת מוצרי ים המלח! חברת spa are us פתחה קיוסקים ברחבי אירופה על מנת למצוא את הנקודות שלא בהכרח ניצלו את רעיון העגלות, וזו ההזדמנות שלכם לצאת מהארץ ולשלב עבודה באווירה של טיול!!

עבודה באנגליה
לכן ניתן להרוויח גם באנגליה סכומים אשר בארץ יגרמו לאחרים להוזיל דמעה: תחשבו שמכרתם מוצר אחד והמרתם אותו מפאונדים לשקלים, תוסיפו יוקר מחייה שלא בהכרח יגרום לכם להזיע בניסיון להחזירו ואף לעלות אל מעל נקודת האיזון של רווח-הפסד, וגם אתם יכולים לחזור מאושרים לישראל (למה בעצם?!) מבירת השתייה המופרזת והשופינג המרובה!!

עבודה באירופה לבעלי דרכון אירופאי
אנחנו יותר מנשמח לקבל לשורותינו אנשים מוכשרים עם רעב לכסף, אבל עוד יותר נשמח לקבל לשורותינו כאלו אשר מחזיקים בדרכון אירופאי בנוסף, מלבד הישראלי. העדיפות ניתנת היות ומדינות רבות מעדיפות אזרחים אירופאים מאשר כאלו שלא, ובשל כך במידה ואתם נמצאים בין אותם ברי מזל עם אותו דרכון אדום כהה, הקבלה אלינו היא מיידית ללא שום ביורוקרטיה למעט ריאיון אישי קצר ביותר.

איך למכור מוצרי ים המלח?
טיפה שמן מרוקאי כדי למרוח על השיער, קצת מהבוץ העשיר בגופרית על פני הלקוחות, תמצית ג'ל לעור ידיים יבש - וואוו.. פרסטו! כל הרעלים בעור כמעט יצאו החוצה, ושאר המינרלים הבריאים לגוף ולעור נכנסו במקום. לא מאמינים בשיטה? אז איך תמכרו מוצר שאתם לא מאמינים בו?! לא נורא, גם זה יבוא לאחר הכשרה קצרה בחברת ספא זה אנחנו.. לאחריה תוכלו למכור את כל המוצרים שזה עתה הדגמתם בפני עוברי האורח בקניון, ואת העמלה היומית כבר הרווחתם!

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
spa are us

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי spa are us יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית