עבודה בלונדון

Good Hair

מכירת מחליקי שיער בקליפורניה

עוד לא ראיתם מחליקי שיער, עד שהגעתם לעבוד בחברת GOOD HAIR!!!! האם זה נכון, מה שאנחנו רושמים? בזה אתם צריכים להאמין ואת זה אתם צריכים למכור! איך עושים זאת? קודם כל באים לעבוד אצלנו בחברה לאחר שהשארתם את כל הפרטים - אנחנו חברה שלא משחקת משחקים, חברת גוד הייר זה הכרטיס הבא שלך להצלחה, ואצלנו עובדים ומתוגמלים בהתאם! נמאס לך לשמוע על עבודות של עגלות בחו"ל בכל מיני חורים: קליפורניה זה המקום לעבוד בו!

GOOD HAIR -למה לעבוד אצלנו?
עבודה כזו של מכירת מחליקי שיער יכולה לתת ניסיון במכירות, כך שמי שמחפש לעשות את הכסף המהיר יוכל גם לצבור ניסיון על הדרך. מקצוע זה כזה הוא מכירתי נטו, וברגע שתופסים את העניין (זה הליך של דקלום טקסטים קצרים תוך כדי יישור שיער ללקוחה) אפשר מהר מאוד לראות רווחים. אנחנו גם מאמינים שכל כישרון צריך לטפח, ולכן לפני שאנו מציבים אתכם בעמדות רחבי הקניות, ניתן לכם כמה שיעורי הדרכה עם התעסקות השיער על בובות דמה!

מכירת מוצרי שיער בקליפורניה
קליפורניה שבמערב ארה"ב, זה המקום בה' הידיעה למכור מוצרי יופי וטיפוח לנשים!! שלא כמו קהלי לקוחות קשים בעולם, קליפורניה היא חלק ממדינה שצורכת כל דבר בכמויות היסטריות, ונשים בערי ארה"ב בכלל ובמערב בפרט חולות על מוצרי ותכשירי שיער, והן מרגישות שהן צריכות להיראות טוב 24 שעות ביממה! עגלותינו פרושות בלוס אנג'לס ולאחרונה גם הרחבנו אופקים צפונה לסן-פרנסיסקו. עובדים קשה, אבל יוצאים להתפנן בסופ"ש עם מסיבות גרנדיוזיות.

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Good Hair

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Good Hair יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית