עבודה בלונדון

PROCART - פרוקארט

עגלות בלוקיישנים הרווחיים ביותר בעולם....

"עוד פעם עבודה בעגלות, אבל השוק העולמי מוצף בכאלו".. זה אתם אומרים לעצמכם כי עוד לא יצא לכם לשמוע על חברת PROCART! אנחנו חברה שכבר ביססה את עצמה ברחבי העולם במכירות של מוצרים במה שנקרא עגלות או "קיוסקים" (תלוי איפה אתם עובדים). בכל מקרה, הייחוד שלנו הוא לפתוח עגלות במקומות שלא תמצאו שם היצע של עגלות אחרות, אם בכלל!! מה שזה אומר, מלבד כסף מהיר וקל, שיכול להיות אצלכם בכיס בסוף החודש, זה קידום מהיר!!

מה מיוחד בעבודה בעגלות בפרוקרט?
אתם תגידו שלא המצאנו את הגלגל, אבל אנחנו כחברת פרו-קארט נוכל להגיד שבהחלט המצאנו את המילה "עגלה" במקומות שאוכלוסיות שונות ברחבי העולם לא שמעו עליה! אנחנו מחפשים את המקומות שהם לא מנוכרים, אלא נמצאים באזור פוטנציאלי להשקעה של החברה ואז אנו שועטים על המקום כמו קונים אמריקאים נלהבים בלבק פריידי! זה אומר שאנחנו מצמידים מספר עגלות בכל קניון ואז מסדרים לכם עבודה במכירות בעגלות עם אחוזי מכירה נאים במיוחד!! מי שנשאר לאורך זמן יכול להפוך להיות מנהל העגלה והמכירות במקום אם הוא מוכיח את עצמו מבחינת ביצועים, ואז יכול למצוא את עצמו עם עבודה לטווח ארוך.

סיבות לעבוד בפרוקארט
בסופי שבוע אנחנו מקדישים את כל כולנו לעובדים. זה אומר שמלבד ארוחות שבת, אנחנו מתכננים יום כיף שלם כדי לגבש את עובדי החברה ביחד באטרקציות מקומיות בימי שבת וראשון שהם ימי הנוח של האוכלוסיות המקומיות. תוכלו למצוא עבודה לא באזור שחוק כמו ניו-יורק או אנגליה, אלא במדינות אחרות בארה"ב, אירופה, סקנדינביה ודרום אפריקה - שם מפוזרות שלוחותינו! אז אתם יכולים להפסיק להתלבט ולהשאיר אצלנו פרטים - ונתראה אחרי הטיסה.

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
PROCART - פרוקארט

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי PROCART - פרוקארט יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית