עבודה בלונדון

ART AND MORE

מכירת ציורי שמן במקומות שונים בארה"ב

השמן לא תקפח על ראשכם קרוב לוודאי, וגם ציורי השמן לא יימסו מהחום אם שאלתם!! חברת ארט נ´ מור פותחת את שעריה לאנשים חדשים הרוצים לגדול ולהתפתח בחברה קטנה וחמה שהולכת לקרוע את השוק! אנחנו עפים על אנשים תוססים ונמרצים במיוחד שאוהבים לישון על מצעים מלאים בשטרות וחולמים על קריירה לטווח ארוך. איך עושים את זה? בחברת ART AND MORE תלמדו את כל סודות המכירה שיש לדעת לקהל צרכנים בלתי נלאה.

קצת היסטוריה של אומנות
חברת ART AND MORE של מכירות ציורי השמן נוסדה בסוף שנת 2009 על ידי חבורת צעירים אחרי צבא. המוטו שהנחה אותנו מאז ומעולם היה ראש צעיר ואווירה לפנים - עם זאת, אנחנו דוגלים במקצועיות וכל הכשרה שלנו מתבצעת באופן שוטף, כך שהחומר לא יישכח. אנחנו נותנים דגשים גם בפרטים הקטנים, כך שכדי לגעת בנקודות "התורפה" של הלקוח במטרה לסגור מכירה, תוכלו למצוא רק אצלנו בחברה הצעירה.

ה"אני מאמין" של חברת ART AND MORE
אנחנו מאמינים שכדי להפיק מכירות ואפילו מכירות טובות, קודם כל צריך צריך להכיר את הבנאדם שהולך למכור וכך להתאים לו נישה מסוימת המתאימה לאופי המכירתי הטמון בו. דבר שני, כל אזור מכירה שאנחנו פותחים נמצא באזור אטרקטיבי שמושך הרבה צרכנים פוטנציאלים - מה שאומר שאנחנו לא פותחים קו מכירות של ציורי שמן בכל חור אלא באזורים איכותיים עם אוכלוסייה עשירה לרוב.

אצלנו לא תיזרקו ברחוב כמו הומלסים כי אנחנו דואגים גם לקורת גג. ערבי צוות זה חלק מהגיבוש ומההוואי ואנחנו לעולם לא פוסחים עליו. נשמע טוב? צרו קשר איתנו עוד היום ותתחילו למכור ציורי שמן בארה"ב.
החלום האמריקאי הולך להתגשם!

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
ART AND MORE

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי ART AND MORE יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית