עבודה בלונדון

מינרל פרו

מכירת מוצרי ים המלח בארה"ב

אספנו את טובי המומחים, כדי שאתם תוכלו למצוא עבודה בתחום שהולך ביד אחת עם מכירות בעגלות!!!
מינרל פרו היא חברה מקצועית ואמינה בכל הקשור למכירות של מוצרים קוסמטיים המגיעים ישירות ממפעלי ים המלח. לא סתם בחרנו את השם מינרל פרו, אצלנו תקבלו הכשרה טיפ-טופ מקליברים במכירות, שכבר הוכיחו את עצמם לתקופה ארוכה והיום הם מנהלי המכירות שלנו, המפוזרים ברחבי ארצות הברית!!!

חושבים שיש לכם מה להציע?? בואו תוכיחו לנו מה אתם שווים!!

למה לעבוד במינרל פרו?
אם אתם מצליחים בישראל למכור מוצרים, אז כנראה שגם תוכלו למכור קרח לאסקימואים. בארה"ב, אתם רק צריכים תיאבון לכסף ונישה מכירתית בסיסית, ולהתחיל להסתער על לקוחות בקניונים הענקיים לאחר הכשרה שחברת MINERAL PRO מציעה. אנחנו נדע לנתב אתכם לעבר מכירה טובה ואיכותית, שתראה לכם שלא רק כמות חשובה אלא גם איכות, כי מספיק שתמצאו לקוח עם ארנק מאוד "שמן", וכבר תוכלו להרוויח מאות דולרים!

גם אם אין לכם ניסיון עבר מול לקוחות ברמה פרונטאלית, האמינו לנו שלמרות שהמכירות יכולות להיעשות באופן אינטנסיבי, האמריקאים בדרך כלל מסבירי פנים ולכן גם קל יותר להציע להם שירותים ומוצרים. מה גם שהם צרכנים כפייתיים, אז הדבר הופך ליותר קל כפליים!

איפה תוכלו למכור מוצרים שלנו?
העגלות שלנו פזורות בהרבה מדינות, אך מרבית העבודה נמצאת בערים שהעגלות בהן הם עניין שולי, ולכן יש פחות תחרות. כמובן שיש לנו גם כמה הצעות עבודה בערים מרכזיות כמו מיאמי ולוס אנג'לס, אבל תלוי בהצעות הפתוחות באותו רגע. נדאג לכם לדירה, למכונית, ולאווירה סבבה כדי שתרגישו במשפחתיות מעבר לעבודה.

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
מינרל פרו

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי מינרל פרו יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית