עבודה בלונדון

ElectroSmoke

מכירת סיגריות אלקטרוניות באירופה

לא נפנק אתכם בפאקטים, אבל כן נעזור לכם למכור תחליפים לסיגריות!! חברת ElectroSmoke, בתרגום מאנגלית "עשן אלקטרוני" - לא רק שדוגלת באוויר נקי, אלא גם מוכרת אותו!! כמו אוויר בצנצנת, אנחנו עומדים ברחבות שונים בקניונים ברחבי אירופה ומציעים את הסיגריות הבריאות ביותר בעולם. הסיגריות אשר אושרו על ידי משרד הבריאות בארץ, מהוות גם תחליף לסיגריות אשר מזהמות את השכונה והפאבים בעשן ובבדלי סיגריה שאנחנו כה רגילים שהם זרוקים על הרצפה.

למה לעבוד אצלנו?
אירופה נבדלת משאר העולם כנקייה וירוקה ולכן, חברת "אלקטרו סמוק" החליטה ללכת יד ביד עם התכנית והנורמה, במטרה לעזור לאנשים להיגמל מעישון. לכם זה עוזר, עובדים נחושים יקרים, הרוצים לעבוד איתנו, בלהרוויח קצת (או הרבה!!) אקסטרה כסף כדי לטייל קצת בערי אירופה, או לטייל בתאילנד אחרי שתכננתם זאת כל כך הרבה זמן. לא משנה למה מטרת הכסף, וזה גם לא ענייננו, מטרתנו היא לעזור לכם לצבור את הכסף, מכיוון שמכל מכירה שלכם אנחנו מתחלקים ברווחים.

התמקצעות במכירות בעגלות באירופה
הכנו טקסטים אשר יעזרו לכם למכור סיגריה אלקטרונית בודדת או חבילה שמכילה עוד כמה גאדג'טים שמפחיתים הרגלי עישון. ככל שתמכרו יותר, כך תצאו נשכרים יותר. מלבד טקסטים ואימון על ידי מנהל מכירות, נעזור לכם גם בדיור, בניידות על ידי רכב, ואווירה משפחתית שבאה עם הג'וב!!

סיגריות אלקטרוניות נמכרות מעצמן, כמו סיגריות רגילות אבל האתגר האמיתי הוא "לדחוף" חבילות גדולות של המוצר כדי להגדיל את הרווח לכיס, או למזוודה!

מחכים לראותכם,
משפחת  ElectroSmoke

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
ElectroSmoke

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי ElectroSmoke יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית