עבודה בלונדון

CellX

עבודה במכירת אביזרים לסלולר בארה"ב

העבודה בישראל נמאסה עליכם? שוק הסלולר תמיד דיבר אליכם ואתם לא ישנים בלילה כשמכשיר חכם נוסף יוצא לשוק הצרכנים הנלהב? יכול להיות שאתם בהחלט בנויים מהחומר שאנחנו זקוקים לו! לחברה צעירה ונמרצת דרושים תותחים בשוק הסלולר בדוכני הקניות הענקיים ברחבי ארה"ב!

עבודה במכירות בארה"ב
אנחנו חברה ישראלית  שהולכת ומתפתחת במרץ ומחפשים צעירים שמתים לכסף מהיר וקל!! תחום הסלולאר בארה"ב, כמו הרבה דברים שהאמריקאים חולים עליהם ולא יכולים בלעדיהם, זה תחום רווחי וזה לא אומר שאתם חייבים לעמוד 12 שעות על הרגליים.
אנו מציינים זאת כי אנשים באים לעבוד בחו"ל שומעים כל היום רק על עגלות וציורי שמן בפן המכירתי. celix במקרה זה מציעה משהו שונה - מכירות בדוכנים שבהם את יושבים ומוקפים באביזרים הנראים לעוברים ושבים מבעד לתאי זכוכית מבריקים! אתם יכולים למכור מוצרים נלווים למכשיר הסלולארי כמו אביזרי מיגון, אוזניות שמע לשיחות ולמוזיקה, מטענים לטעינה וכיוצא בזה. מכל מכירה אתם יכולם להרוויח יפה וככל שתוסיפו מכשירים למכירה בודדת העמלה שלכם תגדל! אתם עובדים לבד ולכן גם כל מכירה היא עמלה נטו שלכם!!

קצת עלינו - חברת Celix
cellx הוקמה בשלהי 2009 וישראלים רבים עברו בדרכה - אנחנו דוגלים בטיפוח שלכם בתחום המכירות ומכינים לכם טקסטים מוכנים מראש ואימון אישי מול מנהל מטעמנו. אתם מצדכם רק תביאו ויזה ואנגלית בסיסית, לכל השאר אנחנו נדאג!!!!
חברתנו פועלת בניו-יורק, לוס אנג'לס ובערים גדולות בעיקר ברחבי ארה"ב שם היכולת לעשות כסף גדול ביותר!
אנחנו משכירים דירות לחבר'ה צעירים בחברה, ובסופי שבוע עמלים לארוחות שבת ומתפרעים במועדונים המקומיים ומתחככים עם המקומיים. הכל במטרה שתרגישו בבית, עם משפחה מתרחבת ועמלות לפנים!

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
CellX

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי CellX יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית