עבודה בלונדון

NiceTouch

מכירת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח בארה"ב

מה אנחנו רוצים? אתכם אנחנו רוצים!!!!! חבר'ה אחרי צבא, אנשים צעירים בנפש, וכאלו הרוצים לעבוד בחברה כיפית ולצאת להשתחרר בספונטניות מתי שרק רוצים עם כמה דרינקים ולרקוד עד הבוקר!!!!
חברת נייסטאצ' רוצה אנשים שמזילים ריר כשהם רואים שטרות ירוקים (ואנחנו לא מדברים על שטרות של 20 ישראלים) - אם יש לכם אנגלית בסיסית עד מעולה, כבר אנחנו בראש טוב! יש לכם גם אזרחות אמריקאית? נפרוש בפניכם שטיח אדום!

עבודה במכירת מוצרי קוסמטיקה בארה"ב
אנו כחברת קוסמטיקה וטיפוח, מגייסת לחברתנו חבר'ה הרוצים לעבוד בקניונים (מה זה קניון - זה חצי שכונה בארץ!), ועם המכירות יהיו מספקות - הבונוסים יהיו בהתאם! מה אנחנו נספק לכם? מגורים, דירה, חדר כושר צמוד למגורים עם בריכה, סופ"ש רגוע או מופרע ביציאות ליליות  (זה כבר תלוי בכם). NICETOUCH מיקמה לעצמה דוכנים במיאמי, לוס אנג'לס, סן דייגו ולאס וגאס! נכון, אנחנו חולים על מדינות שטופות שמש אבל בעיקר על מזומנים! אז בואו לעבוד איתנו, ואולי גם לצמוח בחברה קטנה-גדולה שרואה אתכם כבני אדם קודם כל!

עבודה בדוכני קוסמטיקה בארה"ב
אופי העבודה הוא בדגש על מכירת מוצרים קוסמטיים: המוצרים העיקריים הם קרם פנים, קרם ידיים, תכשירים לשיער, איפור לנשים כמו מסקרות, אייליינרים, סומק, ריסים, פודרות והרשימה עוד ארוכה.. ומי אמר שהעבודה קשה? כולה לשים קצת איפור, קרם פנים והמכירה יכולה להיות בכיס שלכם. תנו ללקוחות מוצרים משלימים והרווח שלכם יעלה!

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
NiceTouch

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי NiceTouch יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית