עבודה בלונדון

ssr corp - עבודה בקרוליינה

SSR CORP הוקמה לפני 4 שנים, המכירות בקניונים הטובים ביותר בצפון ודרום קרוליינה. מקום מדהים עם חיי לילה מטורפים, אוכלוסיה עשירה ואמידה במיוחד, המכירה קלה. מה עוד שהחברה גודלת משנה לשנה וכל הדרגים הבכירים בחברה נלקחים מבין אנשי המכירות בחברה, ישנן אפשרויות קידום בתחומים שונים (ניהול, לוגיסטיקה ועוד).
ההצלחה שלנו מורכבת מאנשים שהגיעו, שינו והובילו את החברה עד הלום, אם גם לכם יש חלום ואתם מאמינים ביכולתכם להוביל מקומכם נמצא כאן.

החברה מכשירה את עובדיה כבר בארץ, נותנת לך את כל הכלים להתמודדות מול לקוח, הרגלי עבודה נכונים וליווי לכל אורך הדרך מה שאומר שכבר מיומך הראשון אתה מתחיל לעשות כסף!!!
העבודה כוללת חמישה ימי עבודה מלאים בשבוע, יום ראשון חצי יום עבודה + יום חופש אחד לכל עובד.

המוצרים שלנו
מיישרי שיער, מתלתלי שיער ואביזרים נוספים לשיער, אלה המכירות הקלות ביותר בתחום העגלות מסיבה אחת פשוטה- המוצר מוכר את עצמו, ומראה תוצאה מיידית ללקוחות.

אנחנו נעשה את המיטב מצידנו כדי שאתם תצליחו, אם גם תעשו את המיטב מצידכם- הצלחתכם מובטחת!
תנאי עבודה מעולים למתאימים, הכשרה מעמיקה, ייעוץ וליווי תמידי, סביבה חמה ונעימה, המטרה שלנו היא משותפת- אנחנו רוצים שתרוויחו כמה שיותר כסף, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.
מכירות זה קודם כל שיטה אחר כך כישרון- כל אחד יכול להצליח ובגדול.
אז למה אתם מחכים? בוא להיות חלק מסיפור הצלחה ולהרוויח הרבה כסף בתקופה קצרה.

אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם ונציגינו ייצרו איתכם קשר בהקדם.

תמונה:מתוך:

אנחנו נדאג לכם לנחיתה רכה ונעימה, נאסוף אתכם משדה התעופה, יהיו לכם מספר ימי התאקלמות, למידה והכשרה מקצועית ע"י צוות הטריינרים המעולים שלנו.

מגורים
החברה מספקת דירות קומפלקס מרהיבות ומאובזרות לחלוטין בריהוט חדש, כמובן שיש בריכה, ג´קוזי, חדר כושר ומגרשי טניס. בחודש הראשון לא תשלמו שכר דירה.

השכר
ניתן פעם בשבוע, המשכורות נאות בין 2500$ ל- 5700$ בחודש ומחושבת עפ"י אחוזים 25% - 30%, כמובן שישנם בונוסים גבוהים במיוחד והטבות כגון: לפטופים, אייפונים וכו.

רכב
החברה מספקת רכבים שישמשו את העובדים כל ימות השבוע וכמובן שגם בשעות הפנאי.
כל עובד שיביא איתו חבר נוסף לעבודה בחברה יקבל- 250$ בונוס.

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
ssr corp - עבודה בקרוליינה

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי ssr corp - עבודה בקרוליינה יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית