עבודה בלונדון

Dixie international - מכירות בארה"ב

רוצים להגשים חלום? אנחנו חברה משפחתית וחמה במגמת התרחבות עצומה. אנחנו מחפשים אנשים עם פלפל ו"קצת שום"... אנשים רציניים עם רצון לעשות הרבה כסף $$$$ והמון חיים...

מיקום
בקניונים מעולים והכי עשירים עם פוטנציאל מכירה אדיר, אנחנו נמצאים בגורגיה , צפון קרולינה ,דרום קרולינה ואלבמה. העגלות שלנו עובדות כל השנה (לא כמו חובבנים אחרים) ולא רק בחודשי נובמבר -דצמבר. החברה היא חוקית לחלוטין , בעלת חובות וזכויות למדינה , כלומר משלמת מיסים ומעסיקה רואה חשבון ועורך דין כדרך קבע , החברה בבעלות ישראלים תושבי ארצות-הברית!

המוצרים שלנו
מוצרי טיפוח מבית ים המלח המיובאים מישראל ,טבעיים ועשירים במינרלים שיחודיים לארצנו הקטנטונת. ערכות טפוח לצפורניים שכל אישה צריכה. צעצועים מדליקים ומיוחדים לכל הגילאים. כריות ארומטיות המכילות עשבי מרפא בשלל ריחות צבעים וגדלים. מפנקות ומרגיעות ... מגהצי אדים שעושים את החיים קלים... מוצרי מסג´ים. ועוד מגוון מוצרים חדשים שיכנסו בקרוב ובגדול...

תמונה:מתוך:

אצלנו עושים כסף כל השנה!!!!
מוכר ממוצע מרויח 800$-1450$ בשבוע, ובחגים הוא מגיע ל1600$-2930$ בשבוע, וכמובן הכל תלוי בך- השמיים הם הגבול.... מיומך הראשון אצלנו נתחיל עם הכשרה והדרכה צמודה ,על חשבון החברה ,שתתבצע על-ידי טובי המוכרים ותמשך לאורך כל תקופתך במשפחתינו .לכל אחד מהם יש נסיון של שלוש עד חמש שנים בענף! לאחר מכן תמוקם בעגלה ,שאותה אתה תבחר לאחר התחשבות במצוי הפוטנציאל המירבי של כל עובד - כל אחד והאופי שלו !!! אצלנו יש מגוון רחב של עגלות ומוצרים ולכן יש בידך את האפשרות למצוא ולמצא את יכולתך.

אצלנו האחוזים גבוהים 25%- 30%  מהמכירות ובונוסים לרציניים ומשקיעים...ובנוסף אפשרות קידום. התשלום במזומן - פעם בשבועיים . אנחנו נאסוף אותך משדה התעופה ישירות לבית מפנק , אנחנו עושים הכל כדי שגם באמריקה תרגיש בבית !!!

הדירות
מרווחות ומרוהטות ממוקמות בקומפלקסים יוקרתיים עם בריכה ,חדר כושר , מגרשי טניס כדור-סל וכדור-רגל . הדירות מצוידות בכל דבר שיגרום לך כעובד להנות בזמנך הפנוי -אנחנו מאמינים בחיי החברה שלאחר העבודה הההוצאות שנדרשות מכל עובד , לאחר השתתפות החברה ,הן: 400$ לחודש, שזה כולל דירה וכל החשבונות מסביב (מים , חשמל , גז , כבלים , אינטרנט , טלפון), רכב המשרת את העובדים בזמן העבודה וכמובן בשעות הפנאי. אצלנו העובדים לא משלמים לפני שהם מרויחים (כלומר עובד לא ישלם הוצאות מחיה לפני המשכורת). בקיצור- אנחנו מציעים תנאי עבודה ומחיה טובים ונעימים. אז אם יש לך התלבטויות חששות ופחדים (שהם מובנים )נשמח לעזור , וליעץ בכל שאלה ותהיה... אז אם יש לך את הרצון להגשים את החלום "לחיות אמריקה" , רצון להרחיק אופקים , להכיר אנשים מקומות וצבעים, וכמובן אשור כניסה לארצות-הברית (ויזה) אתם מוזמנים ליצור קשר.

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Dixie international - מכירות בארה"ב

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Dixie international - מכירות בארה"ב יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית